התחברות
הרשמה
בקשר למודל E
יורידו לי אם כתבתי מנצ'סטר ולא מנצ'סטר בריטיין?
וגם יורידו לי אם כתבתי the whole season ולא a whole season?
19 במאי 2025, 15:22
בגרות באנגלית
בחינות בגרות
בגרות
בגרויות
3 תשובות
לא וכנראה שלא
N
Night (boy)
לא ולא,
ה
הילדה הכי דיכאונית בארץ....
לא נראלי
ל
לשון של
באותו הנושא:
בקשר למודל e
בקשר למודל e לבגרות כנסו
איזה הבדלים יש בין מודל היופי הנשי של שנות ה90 למודל היופי הנשי כיום?
שאלה בקשר למודל E (האנסינים)
מה זה אנקפסולציה? איך זה בא לידי ביטוי בקשר למודל השכבות ופרוטוקולים?
מה ההבדל בין מודל E באנגלית למודל G?
יש פה מישהו שניגש למודל C ביום חמישי הקרוב באנגלית? או שכולם כאן גאונים שניגשים למודל E ומודל G?
איך זה ש4 יחידות אנגלית עושים את מודל c ו5 יחידות לא עושים את מודל c אם מודל c יותר קשה ממודל e ?
ידעתם? בצאט גיפיטי יש מודלים ואחרי כמה הודעות הוא עובר ממודל חזק רצח למודל לא משהו אז שהוא עונה תשובות שגויות זה המודל
אם אני תלמיד יב עכשיו ואני רוצה לגשת למודל E במועדי קיץ תהיה לי אפשרות לגשת למודל E הישן עם מילונית ?
שיעור של 4 יחל למודל e ושל 5 יחל למודל e זה אותו דבר?