6 תשובות
זה סבבה רק התחיל החופש צריך קצת זמן להתאושש
לא זה בסדר
אתה לא בתחרות להספיק כמה שיותר דברים בחופש
תהנה תזרום
לא, בלי קשר יש שבועות שעושים יותר ויש שפחות אתה לא רובוט שצריך לעמוד בהספק, אתה בחופש אז תעשה מה שאתה אוהב בלי לחשוב על אם זה הרבה או קצת, העיקר שיהיה לך טוב
עברו רק חמישה ימים חחח הכל טוב, אל תהיה בלחץ ואל תנסה להספיק דברים רק לשם ה"הספקה". העיקר שיהיה לך כיף ורגוע
עשית הרבה
למה צריך להיות במרדף של כמה עשיתי והאם זה מספיק?
אנונימית
התחברות ל