4 תשובות
שילך להזדיין אם הוא התאכזב מה אני אגיד לך
עשית טוב אנשים שנופלים לתחתית בדרך כלל משתמשים בכסף שהם מקבלים לברוח מהמציאות (סמים, אלכוהול).
עשית מה שצריך...
כשיש לך תתני אבל את לא צריכה לתת כאלה סכומים.
כשיש לך תתני אבל את לא צריכה לתת כאלה סכומים.
עשית מה שצריך מאיפה לך מה היה עושה עם הכסף
באותו הנושא: