התחברות הרשמה

נראלכם בסדר מה שעשיתי?

אחותי בת ה14 מחפשת עבודה
עכשיו חברה של מישהי שפעם עשיתי לה בייביסיטר התקשרה אליי בנוגע לדוגוולקר ואני עייפה כל הזמן וכבר ישלי עבודה אז חשבתי לתת את העבודה הזאת לאחותי כי היא מחפשת וזה...
נראלכם בסדר שהבאתי לה את העבודה במקומי?
13 באוקטובר 2024, 16:20
גילגיל 15הודעותחוות דעתעבודה    
7 תשובות
כן
א
אנונימי נעלה
כן, כל הכבוד לך שנתת לה
ד
דביר TV
כן, זה בסדר
כ
כפכפון
כן
י
יש אומרים שאני ג'ינג'ית :)
בטח
כן.
כן יצאת אחות טובה מאד
I
Imagirl789
ברור את עושה לה טובה ענקית
ס
סופינקה
באותו הנושא:
מישהו מהסטייפס הציע לי להיפגש איתו זה נראלכם בסדר ?
מאיזה גיל נראלכם זה בסדר לטוס לבד?
נראלכם שעשיתי בסדר?
אני בת 15.6 וחבר שלי בן 17.9 זה נראלכם בסדר?
זה נראלכם בסדר שמישהי הרימה עליי יד( הרביצה לי ) כשאמרתי לה לסתום את הפה ?
נראלכם שעשיתי בסדר?
אני והאקס בסדר נראלכם זה בסדר לשים
אמרתי למראיינת בצו הראשון על הפגיעה עצמית שעשיתי פעם, נראלכם נדפקתי?
זה נראלכם בסדר
זה נראלכם בסדר להתחלה ש
זה נראלכם בסדר?