למה בהתחלה היה לי אכפת ממנו ומה כולם חושבים ועכשיו זה נעלם לגמרי ומה זה אומר עליי למה זה קורה לי עכשיו ומה זה אומר??
זה פשוט קשור לעבודה שבחודשיים הראשונים אני תמיד הייתי חושבת מה חושבים עליי והיה ילד ספציפי שהוא היה חמוד ורציתי לעשות את המשמרות לא בקטע אהבה בקטע שהוא התייחס אליי טוב ועזר לי אז כאילו זה בא מתוך הנחמדות ומהכבוד שלו ואחרי זה קרה משהו בינינו שזהו לא מדברים לא כלום היה קצת קשה בהתחלה ואם כל שמועות אבל עכשיו זהו לא אכפת לי מה אומרים עליי ואיזה שומעות