6 תשובות
שואל השאלה:
יש כל כך הרבה אנשים רעים בבית הזה אבל רובם לא מכוערים וזאת בדיוק הבעיה לדוגמא בר כהן הייתה מכוערת לחלוטין ושחף היה טוב וגם חתיך אבל היחס עצמו הוא צבוע כי אם אתה רע אתה אהוב ואם אתה טוב אתה שנוא
כי בהתחלה כולם ריחמו עליה ואז כולם הבינו שהיא ילדה קטנה שלא מבינה כלום מהחיים שלה ובלתי
היא ילדותית ומגעילה
אנונימי
שואל השאלה:
אז כנראה שטובות ממנה הדר מוכתר וליה נגה היא עצמה גרועה מאליאב רחמים
שואל השאלה:
היא לא כזאת בן אדם רע הייתה בן אדם ממש רע בר כהן בעונה קודמת וממש איש טוב יענקי
נראלי בגלל הסיפור שלה
אנונימית