11 תשובות
יש לך חברים? משפחה?
למה את חושבת ככה?
למה את חושבת ככה?
היי? אם תרצי לדבר אני תמיד פה אהובה
לי אכפת.. תשלחי לי הודעה בפרטי אני אשמח לשמוע ולעזור
למה אני לא שונאת אותך:)
אם את רוצה לדבר אני פנויה תפרקי הכל
לנו אכפת
מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי לדבר אני אשמח
כנל?
תעשה דברים שאתה אוהב לעשות ולאט לאט תשכח מזה
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
גם הערב אנחנו כאן עבורך בשעות:
18:00 20:00
21:00 00:00

שלך,
מתנדבת סה"ר.