9 תשובות
לא
לא כזה
זה לא הרבה
זה בסדר גמור
זה בסדר גמור
זה תלוי כמה את מוציאה.
לרוב 1800 זה אפילו קצת גירעון.
לרוב 1800 זה אפילו קצת גירעון.
כן
תלוי אבל לרןב כן
תלוי אבל לרןב כן
ממש לא
שואל השאלה:
אני מוציאה בלי לעשות כלום 1600 קלוריות ושרפתי 100 היום
אני מוציאה בלי לעשות כלום 1600 קלוריות ושרפתי 100 היום
אנונימית
זה שום דבר זה בקטנה וגם 1800 זה בכלל לא הרבה
את ככל הנראה לא שרפת רק מאה במשך כל היום
גם אם את בדיאטה יום אחד קצת יותר לא ישנה משהו
ורק הגובה לא נותן פה יותר מדי צריך גם משקל
גם אם את בדיאטה יום אחד קצת יותר לא ישנה משהו
ורק הגובה לא נותן פה יותר מדי צריך גם משקל
אנונימית
באותו הנושא: