5 תשובות
לא אנשים סתם עושים מזה פיל פשוט יש כאלה או מקומות שיחסית קשה בהם או פשוט ספציפיים שפחות מסתדרים.
לאא זה סבבה
כל האתר מלצרים ומלצריות היום חחח
זה לא נורא כל כך כי את בסביבת אנשים את באינטראקציה עם לקוחות את מרוויחה יחסית יפה
בסופו של דבר שום עבודה היא לא נוראית נוראית אם לא באים בכיף ובשביל לעשות כסף
לא כזה
התחברות ל