7 תשובות
נראהלי בסדר
שואל השאלה:
כן?
כן?
זה בסדר אני מאמינה שהם יעשו לך תדרוך קטן בהתחלה
כולם התחילו מאיפה שהוא, אף אחד לא נולד עם ניסיון.
תלכי, לא אמור להיות מורכב מידי.
תלכי, לא אמור להיות מורכב מידי.
לא נורא לומדים על הדרך
לא נורא לומדים עם הזמן
ילמדו אותך בהתחלה עם הזמן תתרגלי. אבל זה עבודה עם משכרות נמוכה ובכלל לא יציבה ולא מסודרות. זה עבודה "לפי קריאה" ולא מסודרת
באותו הנושא: