14 תשובות
להגיד לו שהוא עבר גבול ואת לא מאפשרת לקשר הזה להמשיך אחרי מקרה כזה נורא..
זה בדרך כלל קורה כמה פעמים לאחר שהגבול נפרץ, ומעטות הפעמים בהן זוגות ממשיכים בקשר לאחר מקרה כזה.
ובגידה היא גבול ברור.
אל תתני לו לבזבז לך את הזמן. אתם זוג מעט זמן עבור זה.
מאמינה בך ושולחת לך נשיקות וחיזוקים❤
זה בדרך כלל קורה כמה פעמים לאחר שהגבול נפרץ, ומעטות הפעמים בהן זוגות ממשיכים בקשר לאחר מקרה כזה.
ובגידה היא גבול ברור.
אל תתני לו לבזבז לך את הזמן. אתם זוג מעט זמן עבור זה.
מאמינה בך ושולחת לך נשיקות וחיזוקים❤
לא לסלוח לו ולהעיף אותו לכול הרוחות מי שבגד פעם אחת יבגוד שוב ולא מגיע לו שתסלחי לו
מצטערת שעברת את זה אחותי
מצטערת שעברת את זה אחותי
לזכור שגבר שבגד פעם אחת יבגוד תמיד
זה כואב מאודד ואת עוד תבכי ותתגעגעי אבל עדיף שתבכי עכשיו שאת עוזבת אותו מאשר להשאר עם סמרטוט כזה לתת לו הזדמנות ואז תבכי שוב מעוד בגידה
זה כואב מאודד ואת עוד תבכי ותתגעגעי אבל עדיף שתבכי עכשיו שאת עוזבת אותו מאשר להשאר עם סמרטוט כזה לתת לו הזדמנות ואז תבכי שוב מעוד בגידה
ממש לא להשאר איתו
הכאב של להיות בלעדיו יעבור החוסר אמון והתחושת בגידה לא
הכאב של להיות בלעדיו יעבור החוסר אמון והתחושת בגידה לא
שואל השאלה:
אבל אני באמת מאמינה שהוא מנסה להשתנות ולהראות לי את זה ואפילו הוא מוכן לתת לי להתחבר לכל מה שאני רוצה ואומר לי איפה הוא תמיד אבל זה כלכך קשה לי להעביר את זה
אבל אני באמת מאמינה שהוא מנסה להשתנות ולהראות לי את זה ואפילו הוא מוכן לתת לי להתחבר לכל מה שאני רוצה ואומר לי איפה הוא תמיד אבל זה כלכך קשה לי להעביר את זה
לא הוא לא הוא עושה לך מניפולציות כדי שתישארי איתו
נונונוני את לא יכולה להכיר את הבן אדם בסך הכל חודשיים. יתכן שלסמוך על המילה שלו לא יהיה המעשה הכי חכם.
אולי זה נראה לך נחמד שהוא מנסה לתקן, אבל הוא פישל מלכתחילה במשהו שהוא לא היה אמור לפשל בו. אמון, לרצות אותך ורק אותך. בזוגיות יש שניים. כנראה שהוא לא חושב אותו דבר. זו לא טעות מקרית, הוא המשיך עם זה לאורך זמן. תמיד היה אפשר לסנן, לחסום, לעשות דברים אחרת.
אני יודעת שאת עדיין אוהבת אותו, וזו סיטואציה נוראית, והרצון הראשוני זה לסלוח ולהמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה, אבל קרה הרבה. תביני מה את שווה, תסמכי על האינטואיציה שלך, תציבי גבולות, תעריכי את עצמך, תמצאי בחור טוב יותר עבורך שלא ישחק איתך משחקים כאלה.
אני יודעת שאת עדיין אוהבת אותו, וזו סיטואציה נוראית, והרצון הראשוני זה לסלוח ולהמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה, אבל קרה הרבה. תביני מה את שווה, תסמכי על האינטואיציה שלך, תציבי גבולות, תעריכי את עצמך, תמצאי בחור טוב יותר עבורך שלא ישחק איתך משחקים כאלה.
הוא עבר את הגבול ואמון זה דבר מאוד עדין. עדיף לך לצאת מזה עכשיו. זה לא משנו שאפשר לעצום עליו עיניים להמון זמן, החרדה והפרנויה תתלווה איתך במערכת היחסים הזאת וגם הוא, במקרה והוא באמת מתחרט ומתבייש הוא ינסה לרצות אותך אבל ללא הצלחה כי נוצר קרע או צלק במערכת היחסים שלכן. או במקרה והוא רק מתחרט על זה שגילית ולא על המעשים שלו הוא יעשה את זה שום כשהוא יראה שהוא לא משיג מהקשר את מה שהוא רוצה.
אני שמחה שגילית את זה עליו רק אחרי כמה חודשים ולא אחרי כמה שנים.
לדעתי לטובת שניכם עדיף להיפרד. אבל זה כבר תלוי בכם.
אני שמחה שגילית את זה עליו רק אחרי כמה חודשים ולא אחרי כמה שנים.
לדעתי לטובת שניכם עדיף להיפרד. אבל זה כבר תלוי בכם.
שואל השאלה:
הוא חסם אותה באיזה שהוא שלב כי הוא הבין שזה ממש לא בסדר וביום שהוא בא לראות אותי הוא ידע שזה יעלה לו והוא הפסיד מזה הרבה דברים .
אני באמת חושבת שהוא מנסה לשנות את זה ולגרום לי לסמוך עליו שוב אבל זה יהיה לי ממש קשה
הוא חסם אותה באיזה שהוא שלב כי הוא הבין שזה ממש לא בסדר וביום שהוא בא לראות אותי הוא ידע שזה יעלה לו והוא הפסיד מזה הרבה דברים .
אני באמת חושבת שהוא מנסה לשנות את זה ולגרום לי לסמוך עליו שוב אבל זה יהיה לי ממש קשה
שואל השאלה:
ואנחנו מגירים סהכ חצי שנה מחברים משותפים ורק אחרי כמה חודשיים נהיינו ביחד ^^^^
ואנחנו מגירים סהכ חצי שנה מחברים משותפים ורק אחרי כמה חודשיים נהיינו ביחד ^^^^
זה הוא הבין לפני או אחרי ששלח לה תמונות וקיבל תמונות בחזרה?
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי ששלחו
אחרי ששלחו
תשאלי את עצמך כמה זמן באמת לוקח להבין שלא צריך לבגוד. יכול להיות שהוא ינסה להשתנות, או להפסיק. זה לא הופך את מה שהוא עשה לך לבסדר, או משהו שצריך לשכוח ממנו. הוא לא אמור לגרום לך לסמוך עליו שוב, הוא לא היה אמור לערער אותך מלכתחילה. אני עדיין מאמינה שאת צריכה להעריך את עצמך יותר.
באותו הנושא: