35 תשובות
מסכימה איתך.
גברים כאלה לא שווים את הזמן שלך, ואין מה להיפגע מאנשים שבוחרים לבגוד.
לא זה טוב
נשמע שלא אהבת אותו בכלל
שואל השאלה:
באמת מה היה כתוב?^
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אתן לו צ'אנס הוא הפר את האמון שהיה לי בו
אנונימית
זה הגיוני מה שאת אומרת, כתבתי את זה כי ככה זה נשמע מהמשפט שכתבת
שואל השאלה:
אני באמת אהבתי אותו וזה פגע במיוחד שזה היה מחברה שלי שהוא אמר לי לא לדאוג ממנה כי ראיתי שהיא נמרחה עליו אבל אחרי זה מה שיכולתי לחשוב זה רק על זה
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי עצובה בהתחלה ואחרי ממש זמן קצר זה הפך לכעס מאשר לעצב
אנונימית
אנונימית מה זה למה שתאהב אותו הוא היה בן זוג שלה
אם היא אהבה אותו (בזמן הזוגיות אני מתכוונת) וזה קרה מן הסתם שהיא תפגע מזה.
ובשאלה היה כתוב ממש אותו דבר שבן זוג שלה בגד בה ומעצבן אותה שהוא בזבז לה זמן יקר
שואל השאלה:
"fortssheep" למה שזה יכה בי מתישהו?
אנונימית
לסלוח לא לשכוח זו דרך כן הוא בוגד אבל אנשים עושים טעויות זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך ולסלוח רק יכול לחזק את הקשר ביניכם
שואל השאלה:
כי זה באמת מעצבן אותי שהשקעתי בו זמן והוא היה חשוב לי ואז הוא בגד בי
אנונימית
הפסד שלך זה לא חייב להיות ככה
שואל השאלה:
איך זה הפסד שלי אמלה מה שאת אומרת הזוי
אנונימית
איך זה יחזק בדיוק את הקשר ואיך אפשר לסלוח על זה? ברגע שבגדו בך אתה לא תסמוך על הבן אדם שוב בשום צורה ותחשוד בו כל הזמן זה נוראי
שואל השאלה:
היינו שלוש שנים ביחד וגיליתי שהם הזד**נו חודש מהזוגיות שלנו אז בטח שמותר לי לכעוס יכלתי לעשות המון דברים בשלוש שנים הללו
אנונימית
שואל השאלה:
הפסד שלו שהוא בגד בי
אנונימית
שואל השאלה:
המון אנשים התחילו איתי ותמיד סרבתי זה אמון אמיתי אני לא יכולה לסלוח לו בעיקר כזה היה עם "חברה" שלי
אנונימית
שואל השאלה:
כשזה
אנונימית
לא אמרתי שאסור לך לכעוס זה לגיטימי שתפגעי אבל צמיחה היא משהו טוב אז תני לדברים לצמוח בכללי אני מציע לך לדבר איתו להבין מה המשמעות של הקשר שלכם היה בשבילו להבין למה הוא בגד בך למידה היא משהו חשוב תנסי ללמוד
כן חודש זה משהו וזה לא טעות אם הוא חזר על המעשה את זה לא ידעתי כה עניתי על השאלה אבל אם פשוט תסיימי את הקשר את לא תדעי מה גרם לא לעשות את זה והוא לא ילמד את הלקח ולא תהיה לו חרטה תנסי להבין אותו והוא ירגיש רע את תצאי הגדולה בסיפור
שואל השאלה:
אני מבינה מה שאתה מנסה להגיד אבל איזה סיבה הייתה לו הוא יכל להיפרד אם לא טוב לו
אנונימית
למה בזבז את יכולה לשאול אותו למה הוא עושה את זה ?מה הקשר בניכם שווה בשבילו ? אם הוא חשוב לך תני לו צאנס
^^כן גם אני ראיתי חחחחח
שואל השאלה:
אהבתי וזה פוגע אבל זה מעצבן אותי לחשוב שבזבזתי זמן מהחיים שלי על בוגד
אנונימית
נכון כלומר שהייתה לו סיבה להישאר איתך ואם זה כי הוא ניצל אותך את תלמדי מזה לא לתת לגברים לנצל אותך אם זה כי "לא נתת מספיק " אז תלמדי להחזיק את הגברים שלך בביצים שידעו שאת לא בובה אם זה כי הוא אוהב אותך אבל גילה שהוא יש לא חילוק אהבות (סיכוי נמוך ) אז מזל טוב הוא עדיין אוהב אותך ופעם הבאה תדעי לשים את זה על השולחן שאת לא מתחלקת באהבה זה גם בסדר
שואל השאלה:
תחזור לפה עוד 40 דקות הוא בדרך אליי לדבר
אנונימית
אני צריך ללכת לישון יש לי לקום מחר מוקדם אבל מוזמנת לכתוב לי איך הלך ומה הבנת מהשיחה ובהצלחה לא לשרוט לו את העיניים
שואל השאלה:
חח תודה
אנונימית
הא ואל תחששי לתת לו כפה חמלה היא משהו אחד אבל מותר גם להראות כעס ואם כמה שאני רוצה חמלה וסליחה הוא עדיין פגע בך ומגיע לו סטירה טובה על זה
שואל השאלה:
קיצר הוא בא ודיברנו והוא אמר לי שהוא מצטער ושאלתי אותו למה הוא עשה את זה ולא הייתה לו תגובה משהו ששווה את הסליחה הוא אמר שזה היה דחף והוא לא יודע מה עבר עליו לפי דעתי זה סתם תירוץ ונפרדנו
אנונימית
לא משנה מה אם תנסי להראות חמלה וקבלה את תצאי מרווחה בסיפור והוא יצא כזה קטן
שואל השאלה:
לא הוא לא ניצל קיצר החלטתי שאני מנתקת עם שניהם קשר
אנונימית
אז למה את חושבת הוא עשה את זה ?
תנתקי קשר עם שניהם ותנסי להתחיל מחדש כל מה שפוגע בך בסוף מחשל אותך