8 תשובות
תגידי לאמא שלו.
אנונימית
איזה מגעילים עם חברים כאלה מי צריך אויבים?

תקישיבי תוצאי הכל.
הם לא שווים אותך
הם מגעילים בטירוף ורעילים
תשמעי שירים שאת אוהבת
ותתקמדי בעצמך קחי לך זמן לרפאות את זה ולעכל
אני מקווה שנפרדת משניהם
ואני מבינה שכואב לך עכשיו וקשה לך אבל עם הזמן זה יעבור והכל יהיה טוב ואת תביני שהם סתם לוזרים שהפסידו אותך
אני מצטערת בשבילך
אני אוהבת אותך
ידיים למעלה
על הראש
על הכתפיים
123
^למה התמונה שלך דומה לשק ביצים לא סימטריות
אנונימית
ברו בחיים לא ראה אבוקדו
זה דומה לאתרוג
אנונימית