אנשים שמתאמנים מה הייתם ממליצים למישהי שלא התאמנה שנים?
מבחינת שינוי הרגלים ואל תגידו גירעון קלורי כבר נמאס מהמילים האלה כאילו דברים שהייתם רוצים לדעת כשהתחלתם להתאמן, הרגלים שעזרו לכם בלהתאמן, בלהתחזק וזה אני רוצה לחזור להתאמן אחרי שנים וקצת מפחדת צריכה עצות חחח