4 תשובות
אייקון זה 2000 לשנה
אני עשיתי 170 לחודש והמדריך שם פשוט עשה לי תכנית אימונים
שואל השאלה:
בחדר כושר או בכושר קרבי?^
בחדר כושר או בכושר קרבי?^
אנונימית
^בחדר כושר
באותו הנושא: