מרגיש לי שהחופש הגדול קצר מדי ואני לא מפסיק לחשוב על הבית ספר וכמה כיתה יא קרובה אלי. מה לעשות?
עבר רק 5 ימים מאז תחילת החופש, אפילו לא שבוע אחד. בינתיים באמת הספקתי הרבה עם חברים אבל אני מרגיש בכל זאת משום מה שהחופש עובר מהר מדי והוא קצר. עוד שבועיים אני טס לחול ואז אני חוזר לארץ וכבר שבוע לפני אוגוסט. ואוגוסט תמיד עובר מהר ואז כיתה יא. אפילו לא התחלתי את העבודה קיץ שלי במתמטיקה ואין לי כוח