7 תשובות
גם אני
דווקא הפעם מרגיש לי יותר כמו חופש מאשר שנה שעברה
מבטיחה אמא
לא רק אתה
נכוןן
האמת שכן אתה צודק
החופש נהיה פחות מרגש
כאילו עדיין מרגש אבל טיפה פחות
החופש נהיה פחות מרגש
כאילו עדיין מרגש אבל טיפה פחות
כן זה כנראה כי היינו בבית וזה הרגיש לנו חופש אז אנחנו כזה מתורגלים לזה
אנונימית
באותו הנושא: