69 תשובות
כן.
בתור מישהי ללא אחד כזה זה חד משמעית חשוב
בתור מישהי ללא אחד כזה זה חד משמעית חשוב
חחח מה שכתבת בתיאור נכון אבל באנת חייב הפסקה מהשגרה הזו של הלימודים והלחץ
שואל השאלה:
כן אבל בשביל זה יש חופשים קצרים יותר
כן אבל בשביל זה יש חופשים קצרים יותר
אנונימי
הוא לא מיותר לחלוטין, אבל חןדשיים וחצי זה כן קצת מוגזם. חודש זה עוד סבבה, בכל זאת צריך את המנוחה וזה אבל חודשיים וחצי מרגיש לי פשוט יותר מדי, אני אישית שונאת את החופש הגדול מכל מיני סיבות ואחת מהן זה שחודשיים וחצי זה הרבה יותר מדי
אנונימית
מצד אחד נכון אני מתחרפנת משיעמום בחופש אבל אני מעדיפה את זה על להיתחרפן מעומס לימודים.
מה שכן תוך חודש נמאס כבר כאילו חלאס כמה אפשר
מה שכן תוך חודש נמאס כבר כאילו חלאס כמה אפשר
אני לא חושבת שזה מיותר.
שנה שלמה של אותו לופ לקום מוקדם וללמוד צריך הפסקה של לפחות כמה חודשים לדעתי
שנה שלמה של אותו לופ לקום מוקדם וללמוד צריך הפסקה של לפחות כמה חודשים לדעתי
אם יש מה לעשות בחופש זה יכול להיות כיף חיים
אבל אם משועממים זה סבל...
אבל אם משועממים זה סבל...
וואלה אני אוהבת אותו, אני לא ממש מישהי לשאול אותה כי אני שבוייה של החופש הגדול, אני גולשת אז הקיץ זה הדבר הכי טטב בישבילי, אבל לדעתי בלי קשר לזה שחופש זה כיף לדעתי זה באמץ קצת מיותר, חופש בסיום השנה הוא ממש חשוב לדעתי אבל הייתי מקצרת לחודש ולא לחודשיים
בחופשים הקצרים האלה של החגים בין לבין גם קיים לחץ
לא מיותר אבל נמאס מהר מידי
מצד אחד נכון, מצד שני אני שחוקה מכל השנה הזאת וחייבת מנוחה טובה וארוכה
הייתי מפרידה לחודש וחודש
אחד בסוף השנה, השני לתקוע אותו איפשהט
אחד בסוף השנה, השני לתקוע אותו איפשהט
לא.
חופש הגדול הוא גם זמן לחופשות, עבודה וכולי
חופש הגדול הוא גם זמן לחופשות, עבודה וכולי
.
לא. צריך חופש לנשמה מהמקום הזה
כן יא ביצה
כן עדיף חופש של 2 שבועות ואז לחזור רגיל כזה ממש לא עושים כלום בחופש כל היום בבית בלי לעשות כלום
כן. חד משמעית כן.
כן
זה הדבר היחידי שגורם לי להרגיש טוב בחיין
זה הדבר היחידי שגורם לי להרגיש טוב בחיין
כןן פשוט משעמם אין שיגרה אתה ישן כל היום לא עושה כלום הוא פשוט ארוך מידי חודש לפי דעתי זה מספיק
לדעתי צריך בכלל להעריך את החופש
שתוק תפב
חד משמעית
כן רק לך. חופש זה חשוב לכולם. לתלמידים, למורים, להורים. כולם זקוקים למנוחה ואגירת כוחות.
גם אם לא באמת עושים מה שתכננו ומשעמם עדיין צריך את ההפסקה הזאת מהלימודים אי אפשר לשרוד בלי זה
פשוט צריך לדעת לנצל אותו כמו שצריך ואז לא יהיה משעמם. תעשו רשימה של כל הדברים שאתם רוצים להספיק לעשות בחופש..check list ולכו על זה..!
אחי סתום אם לא החופש הגדול לא הייתי פה עכשיו זה משאיר תקווה דיי
כן אבל צריך את החופש הזה צריך חופשה להרגע מכל הלחץ הזה של הלימודים
הזדמנות להרוויח כסף אז למה לא
לדעתי החופש הגדול חשוב
חייבים לנוח מכל העומס הלימודי, וזה זמן להשלים עבודות כשנוח לך, לראות מלא סדרות, לעבוד, לקבוע עם חברים וללמוד דברים חדשים באופן עצמאי
קיצר החופש הגדול חשוב
הוא מבאס רק כשהוא מגיע בסוף יב נראלי כי אתה כבר לא תהיה תלמיד בית ספר לעולם אחרי שהיית כזה רוב החיים שלך
חייבים לנוח מכל העומס הלימודי, וזה זמן להשלים עבודות כשנוח לך, לראות מלא סדרות, לעבוד, לקבוע עם חברים וללמוד דברים חדשים באופן עצמאי
קיצר החופש הגדול חשוב
הוא מבאס רק כשהוא מגיע בסוף יב נראלי כי אתה כבר לא תהיה תלמיד בית ספר לעולם אחרי שהיית כזה רוב החיים שלך
לא מיותר ולא נמאס מהר מדי.
תעסיקו את עצמכם בלי תלוי באנשים אחרים ותגלו כמה היה לכם כיף .
לא חסרים דברים לעשות ואם ככ משעמם ונמאס לכם חייבים מסגרת וכו תמצאו עבודה או תלכו לתנועת נוער ,לא חסר בכלל.
תעסיקו את עצמכם בלי תלוי באנשים אחרים ותגלו כמה היה לכם כיף .
לא חסרים דברים לעשות ואם ככ משעמם ונמאס לכם חייבים מסגרת וכו תמצאו עבודה או תלכו לתנועת נוער ,לא חסר בכלל.
זמן זה כסף! בחופש הגדול במקום לעשות שטויות אפשר לעבוד ולעשות עבודות, זה עדיף
לאלאלא חייבים חופש מהבית ספר, אם משעמם פשוט תעשו דברים
זה שכולם אומרים שיהיה להם כיף ואז לא עושים כלום זה לא בגלל החופש, פשוט תעשו משהו
תמצאו עבודה לקיץ, החופש נותן הזדמנות לנוער להשיג עוד כסף
תלכו הרבה לבריכה
אני התחלתי בחופש הגדול שעבר להכין תכשיטים
זה בחירה שלכם אם לעשות משהו או לא, זה לא בגלל שהחופש ארוך
זה שכולם אומרים שיהיה להם כיף ואז לא עושים כלום זה לא בגלל החופש, פשוט תעשו משהו
תמצאו עבודה לקיץ, החופש נותן הזדמנות לנוער להשיג עוד כסף
תלכו הרבה לבריכה
אני התחלתי בחופש הגדול שעבר להכין תכשיטים
זה בחירה שלכם אם לעשות משהו או לא, זה לא בגלל שהחופש ארוך
שואל השאלה:
^חדמש
^חדמש
אנונימי
בלי החופש הגדול הייתי ליטרלי קורסת
חלקנו מסיימים את השנה ב burnout וצורך עצום להפסקה.
אל תיקח את זה מאיתנו בבקשה.
המקסימום שהייתי מסכימה לו זה אולי חודש וחצי במקום חודשיים אבל באמת שאני צריכה את הזמן הזה ואני בטוחה שעוד אנשים צריכים.
חלקנו מסיימים את השנה ב burnout וצורך עצום להפסקה.
אל תיקח את זה מאיתנו בבקשה.
המקסימום שהייתי מסכימה לו זה אולי חודש וחצי במקום חודשיים אבל באמת שאני צריכה את הזמן הזה ואני בטוחה שעוד אנשים צריכים.
אנונימית
רק אתה
אני וחברים תמיד מתחננים ועושים וזה חופש מהלמודים קצרת לרוקן את הראש
אני וחברים תמיד מתחננים ועושים וזה חופש מהלמודים קצרת לרוקן את הראש
מיותר? אני לא יודעת אם הייתי כאן היום חיה ונושמת ללא החופש הגדול.
כי אף אחד לא יודע לנצל באמת את הזמן
זה יפה שמתכננים דברים אבל מה עם להוציא אותם לפועל? מי שמתכנן ומוציא לפועל ובאמת מנצל את הזמן כמו שצריך יהנה בכל רגע בחופש הזה
זה יפה שמתכננים דברים אבל מה עם להוציא אותם לפועל? מי שמתכנן ומוציא לפועל ובאמת מנצל את הזמן כמו שצריך יהנה בכל רגע בחופש הזה
כן, כן, כןן.
אני כבר איזה שבועיים בחופש והתחרפנתי, הספיק לי, ואני בן אדם שמת על חופש
אני כבר איזה שבועיים בחופש והתחרפנתי, הספיק לי, ואני בן אדם שמת על חופש
הוא ארוך מדי לדעתי
חודש זה מספיק בערך 25 יום
חודש זה מספיק בערך 25 יום
לדעתי זה לא מיותר יש תלמידים שמערכת החינוך ממש לוחצת עליהם ואין להם רגע לנשום החופשים הקצרים גם לא מספיקים להם כי זה או חופש של יום יומיים או חופש של שבוע שבועיים עם שיעורים לחופש אומנם גם בחופש הגדול יש שיעורים אבל לפחות ככה זה פחות לחוץ ויש יותר זמן לעשות את זה אז זה כן חשוב חופש גדול.
גם תחשבי / תחשוב שאם לא היה חופש גדול היינו לומדים בלי הפסקה במשך 12 שנים שזה ממש מוגזם חופש זה יותר בישביל להירגע לא חייב לעושת משהו בזמן החופש אפשר אפילו סתם להנות עם המשפחה.
וגם תחשבו על הילדים שעוברים חרם זה המקום השנוא עליהם ובזכות החופש יש להם לפחות חודשיים לברוח מהמקום הזה
גם תחשבי / תחשוב שאם לא היה חופש גדול היינו לומדים בלי הפסקה במשך 12 שנים שזה ממש מוגזם חופש זה יותר בישביל להירגע לא חייב לעושת משהו בזמן החופש אפשר אפילו סתם להנות עם המשפחה.
וגם תחשבו על הילדים שעוברים חרם זה המקום השנוא עליהם ובזכות החופש יש להם לפחות חודשיים לברוח מהמקום הזה
אם זה אצלך כמו סתם עוד ילדה תעסיקי את עצמך כמו שאמרתי בלי תלוי באנשים אחרים
תגלי תחביבים ,תקראי ספרים,תלמדי לנגן על משהו ,תציאי לטייל ,ללכת לים, סתם לקנות דברים מתוקים כמו קרפים, לנסות להכיר אנשים דרך האינטרנט ,לבשל,לאפות,לעבןד,ללכת לספריה,ללמוד
קיצר אני חושבת שהבנת(:
ואם את רוצה לצאת קצת משגרה תגורי אצל בסא וסבתאא אם את יכולהה
את כל אלה אני עושה 99 אחוזים מהזמן לבד ואני מאוד נהננת(: חוץ מזה יש לי אחים קטנים אז אף פעם לא משעמם
ואם אני מרגישה בודדה אני מדברת עם חבר/חברה אינטרנטית
כל 'זה עשיתי בחופש הגדול הקודם וככ נהנתי הפכתי ממש לבן אדם אחר בחודשיים האלה והבית ספר הורס אותי מבפנים
והכי חושבב לא להכנס לאינסטגרם ולטיקטוק הרבה אם את רואה שאת מכורה תמחקי תאמיני לי שיעשה לך יותר טוב בלי.(הכל שם צבוע ולא כמו שמציגים אותו)
תגלי תחביבים ,תקראי ספרים,תלמדי לנגן על משהו ,תציאי לטייל ,ללכת לים, סתם לקנות דברים מתוקים כמו קרפים, לנסות להכיר אנשים דרך האינטרנט ,לבשל,לאפות,לעבןד,ללכת לספריה,ללמוד
קיצר אני חושבת שהבנת(:
ואם את רוצה לצאת קצת משגרה תגורי אצל בסא וסבתאא אם את יכולהה
את כל אלה אני עושה 99 אחוזים מהזמן לבד ואני מאוד נהננת(: חוץ מזה יש לי אחים קטנים אז אף פעם לא משעמם
ואם אני מרגישה בודדה אני מדברת עם חבר/חברה אינטרנטית
כל 'זה עשיתי בחופש הגדול הקודם וככ נהנתי הפכתי ממש לבן אדם אחר בחודשיים האלה והבית ספר הורס אותי מבפנים
והכי חושבב לא להכנס לאינסטגרם ולטיקטוק הרבה אם את רואה שאת מכורה תמחקי תאמיני לי שיעשה לך יותר טוב בלי.(הכל שם צבוע ולא כמו שמציגים אותו)
אנונימית
וואי תקשיב אני בקושי גוררת את עצמי בשבוע וחצי האחרונים האלה עד לחופש עוד שניה מתאבדת (מערכת סטיפס לא להילחץ הכול בהומור ברור ברור אני שמחה וצוהלת) אם לא החודשיים המסכנים האלה כבר מזמן לא הייתי פה תודה רבה אז אתם תלמדו לנצל את הזמן שלכם או משהו. כל אלה שבאסה להם בחופש תתמודדו כי לנו באסה בשאר השנה וזה 10 חודשים אז כזה תנו לנו קצת גם כן
אנונימית
^תודה רבה אנונימיתת
אנונימית
עדיין יותר טוב מבית ספר.
לגמרי אתה היחיד
לך ללמוד תהנה לך
לך ללמוד תהנה לך
כן סתם משעמם
לא מיותר בכלל להפך צריך להוסיף לחופש עוד חודש למה מה קרה אנחנו לומדים 365 יום
אנונימי
ההפך, אפשר לנצל את החופש ללמידה, לעשות דרופשיפינג
וללמוד איך להרוויח כסף מהבית
וללמוד איך להרוויח כסף מהבית
אנונימית
לא נכון
הכי כיף בחופש הגדול
מה אז נלמד עוד? נו באמת
הכי כיף בחופש הגדול
מה אז נלמד עוד? נו באמת
מאמי שנה שלמה אנחנו לומדים הייתי מתה לשנה שלמה חופש גדול
לא ממש לא חיים חייב אץ החופש הזה מהשגרה חודשיים וחצי זה מפסיק לנוחה לעשות דברים חופשות עם חברים ומשפחה ועוד קצת להתגעגע ללימודים ואז להתכונן לכיתה הבאה וזה טוב כי ס"ה הדבר שכולם מצפים לו כל השנה ואם זה יעלם כל התקווה לשפיות של תלמדי ישראל תאבד
עד שיש חופש ארוך אתם רוצים לקחת גם אותו?
אנונימי
כן רק לך מרגיש
לא חופש גדול זה הדבר הכי טוב דעשו בערך
לא
לפעמים אני מגיעה למצב שאני באמת טובעת בלימודים
אז זה טוב לפעמים לעשות הפסקה גם אם לא עושים הרבה בחופש
ואגב אפשר ממש לתכנן את החופש טוב והוא יהיה נדיר
לפעמים אני מגיעה למצב שאני באמת טובעת בלימודים
אז זה טוב לפעמים לעשות הפסקה גם אם לא עושים הרבה בחופש
ואגב אפשר ממש לתכנן את החופש טוב והוא יהיה נדיר
אנונימית
מסכימה עם המסקנות שלך, אבל לא כולם לא מנצלים את החופש. ולא כולם יכולים ישר להמשיך ללמוד בלי הפסקה..
הפסקה זה דבר בריא. הקטע הוא שחודשיים זה מכסה גבוהה ולכן חשוב באמת לשים יעדים ולעמוד בכך לדעתי.. אבל זה כבר עניין של כל אדם עם עצמו.
אתה לא יכול לדבר על זה בצורה כללית למרות שיש הגיון מאחורי מה שאתה אומר.
ועדיין אם בורכתם בחודשיים אז תהנו מזה כמה שיותר, תעבדו, תטיילו, תעשו מה שבראש שלכם.
הפסקה זה דבר בריא. הקטע הוא שחודשיים זה מכסה גבוהה ולכן חשוב באמת לשים יעדים ולעמוד בכך לדעתי.. אבל זה כבר עניין של כל אדם עם עצמו.
אתה לא יכול לדבר על זה בצורה כללית למרות שיש הגיון מאחורי מה שאתה אומר.
ועדיין אם בורכתם בחודשיים אז תהנו מזה כמה שיותר, תעבדו, תטיילו, תעשו מה שבראש שלכם.
לא מיותר בכלל יש אנשים שצריכים קצת חופש מבית ספר זה מה שנותן להם את התקווה
יש אנשים שרוצים לעשות גלואפ ומחכים לקיץ
רוצים להתאמן מחכים לקיץ
נכון שלא תמיד יוצא לעשות כיף עם חברים אבל עדיין זה לא מיותר
יש אנשים שרוצים לעשות גלואפ ומחכים לקיץ
רוצים להתאמן מחכים לקיץ
נכון שלא תמיד יוצא לעשות כיף עם חברים אבל עדיין זה לא מיותר
אנונימי
חודשיים זה קצת מדי. בכיף תלמד עוד בחופש אם אתה כלכך נהנה בבית ספר
לי ולרוב הילדים ביתספר זה חתיכת סבל והחופש זה מה שמחכים אליו כל השנה
מה איכפת לי מהתכניות פשוט לא לראות מורים ולא לשמוע זיבולי שכל כל יום זה ברכה משמים
בית ספר זה סיוט וזה סבל וכל שנייה שאני יושבת על הכיסא המסריח הזה אני מרגישה עצבים בכל הגוף ושעמום לא נורמאלי זה ליטרלי מרגיש כמו עינוי. אז אולי לך חופש זה יותר משעמם וזה אבל המון תלמידים זקוקים לזה נואשות . ביתספר בסופו של יום זה גם בזבוז זמן ושתבין שככה אני מרגישה וזה לא שאני איזה ילדה בודדה בביתספר גרוע
אני בבית ספר דיי טוב עם כמה חברות מאוד טובות ועוד הרבה חברות אחרות והילדים בשכבה שלי גם ילדים איכותיים וגם יש מורים טובים חלקית
לי ולרוב הילדים ביתספר זה חתיכת סבל והחופש זה מה שמחכים אליו כל השנה
מה איכפת לי מהתכניות פשוט לא לראות מורים ולא לשמוע זיבולי שכל כל יום זה ברכה משמים
בית ספר זה סיוט וזה סבל וכל שנייה שאני יושבת על הכיסא המסריח הזה אני מרגישה עצבים בכל הגוף ושעמום לא נורמאלי זה ליטרלי מרגיש כמו עינוי. אז אולי לך חופש זה יותר משעמם וזה אבל המון תלמידים זקוקים לזה נואשות . ביתספר בסופו של יום זה גם בזבוז זמן ושתבין שככה אני מרגישה וזה לא שאני איזה ילדה בודדה בביתספר גרוע
אני בבית ספר דיי טוב עם כמה חברות מאוד טובות ועוד הרבה חברות אחרות והילדים בשכבה שלי גם ילדים איכותיים וגם יש מורים טובים חלקית
מיותר?!?!
לא יודעת מה אתך בשבילי זה הצלה של החיים
לא יודעת מה אתך בשבילי זה הצלה של החיים
חדמש זה רק אתה
ממש ממש לא. זה קצת הפסקה מכל הלחץ של הבית ספר. הבית ספר מתיש ולוקח את כל האנרגיות והחופש הגדול די מחזיר אותן
כאילו בהתחלה שקראתי רק בשאלה רציתי לרצוח אותך כי זה חופש גדול ואף אחד לא יקח אותי ממנו
אבל מצד שני שקראתי את התיאור אז הבנתי שאת צודקת אבל בכל מקרה חופש גדול מנצח
אבל מצד שני שקראתי את התיאור אז הבנתי שאת צודקת אבל בכל מקרה חופש גדול מנצח
אני מבינה כי גם אני מאבדת את עצמי בחופש אם אין מה לעשות זה קשה יותר אבל זה כן נחוץ אני *לא הייתי מצליחה לחיות* בלי חופש.
לדעתי צריך לפצל את החופש כל חצי שנה חודש או משהו כזה כדי שיהיה איזון וגם תמיד בחצי שנה האחרונה של הבית ספר כבר סתם מבחנים ולא עושים כלום יותר מדי ואין כוח להשקיע אז אפ הייתה הפסקה התלמידים היו חוזרים עם כוחות ללמוד
לדעתי צריך לפצל את החופש כל חצי שנה חודש או משהו כזה כדי שיהיה איזון וגם תמיד בחצי שנה האחרונה של הבית ספר כבר סתם מבחנים ולא עושים כלום יותר מדי ואין כוח להשקיע אז אפ הייתה הפסקה התלמידים היו חוזרים עם כוחות ללמוד
הוא קצת ארוך מדי.. אשמח לפרח כי אני צריכה לענות למישהי בפרטי וזה לא נותן לי כי אין לי עדיין 5 פרחים
בסופו של דבר אני מניחה שאם הקשרים מספיק חשובים - הם יחזיקו גם ללא מסגרת. בית ספר זה לא תירוץ לחיזוק קשרים, נכון שזה עוזר אבל אי אפשר להשעין את הקשר רק על זה.
תלמידים צריכים חופש גדול, נכון שלא תמיד יוצא ופועלים איך שרוצים אבל לפחות משתדלים והחופש עוזר לשקט נפשי. אלו חודשיים שצריכים להתייחס אליהם אחרת מאיך שמתייחסים אליהם עד עכשיו (הכוונה היא להדגיש את עיסוקים שאפשר לקיים בו, כגון: עבודות, חופשות בארץ ובעולם, התנדבות וכן הלאה).
זה פשוט נורא תלוי איך כל אחד לוקח את החופש לעצמו. הוא לא מיותר.
תלמידים צריכים חופש גדול, נכון שלא תמיד יוצא ופועלים איך שרוצים אבל לפחות משתדלים והחופש עוזר לשקט נפשי. אלו חודשיים שצריכים להתייחס אליהם אחרת מאיך שמתייחסים אליהם עד עכשיו (הכוונה היא להדגיש את עיסוקים שאפשר לקיים בו, כגון: עבודות, חופשות בארץ ובעולם, התנדבות וכן הלאה).
זה פשוט נורא תלוי איך כל אחד לוקח את החופש לעצמו. הוא לא מיותר.
מה-
אם הייתי יכולה הייתי מאריכה את החופש
לפי דעתי החופש זה הדבר הכי לא מיותר בעולם אם לא היה את החופש הגדול הייתי כבר מאבדת את השפיות לפני כמה שנים טובות
אם הייתי יכולה הייתי מאריכה את החופש
לפי דעתי החופש זה הדבר הכי לא מיותר בעולם אם לא היה את החופש הגדול הייתי כבר מאבדת את השפיות לפני כמה שנים טובות
חד משמעית כן.
חופש שלם בנטפליקס