2 תשובות
כן לא תמיד כותבים אל תעלבי תהני ואם הן מספיק קרובות אליך וזה מפריע לך תשאלי אותן או אחת מהן כשאתן לבד ויש רגע מתאים - תגידי למה לא שאלת אותי איך אני שהייתי בחול
אבל לא בקטע שופט או ביקורתי
אבל לא בקטע שופט או ביקורתי
הגיוני הכל טוב
באותו הנושא: