13 תשובות
שאל תרדוף אחריה, דברו כשאתם חוזרים. בנות אוהבות שלוקחים מהן מרחק זה גורם להן לרצות יותר
אנונימי
שואל השאלה:
לא בקטע של לרדוף פשוט היא הגיבה לי על הודעה ביום שישי וזהו, אני לא רושם לה כל יום והכל כי גם ברור לי שאין לי מה לרדוף ואתן לה להנות, פשוט ביני לבין עצמי אני תוהה אם זה לא קצת הזוי
אנונימי
אתה לא מגזים בכלל בכלל
ואני בטוחה שהיא יכלה לענות לך להודעות אבל פשוט לא רצתה.
לדעתי אתה צריך להגיד תודה שזה נגמר כמה שיותר מהר ולהמשיך הלאה
וואלה לא סבבה שהיא לא כתבה לך בכלל היא יכלה לפנות רגע
בנות שיש להן חיים משל עצמן (כמוה, שמבלות בחו"ל ועם הרבה חברות וידידים) נוטות להיות פחות תלותיות בהתחלה. הן לא יחפשו את היחס מהר מגברים, זה משהו שאתה צריך לבנות בהדרגה. השאלה אם יש לך סבלנות
אנונימי
^ מה? היא סיננה אותו שבוע, אני יכולה להתערב איתך שגם אותך זה היה מעצבן ולא, זה לא נורמלי ולא הוגן
שואל השאלה:
גם לי יש חיים משל עצמי כי כמו שאמרתי אני לא יושב ומחכה ליד הטלפון או רודף אחריה, גם דווקא לפני שהיא טסה דיברנו הרבה וכן הרגיש לי שהיא חיפשה את היחס הזה בגלל זה קצת הופתעתי מהקיצוניות שיוצאת בטיול הזה, כמובן שאני לא מצפה שהיא תהיה דבוקה לטלפון אבל בשבוע שלם להספיק לרשום לי 2 הודעות מרגיש לי קצת הזוי, לא משנה כמה עסוקה היא בטיול הזה
אנונימי
שואל השאלה:
היא טסה בשלישי ואמרתי לה שתעדכן איך אצלה וזה ואז היא ענתה לי רק בשישי שהיא מראה לי "סימן חיים" ומאז נעלמה שוב, פשוט מרגיש לי מוגזם
אנונימי
פשוט כתבה לך "סימן חיים" והלכה? נפנפה אותך של החיים
אם היא רושמת לך הודעות כשהיא חוזרת תסנן אותה
שואל השאלה:
פשוט רשמה לי "היי, מראה לך סימן חיים(אימוגי צוחק), מה קורה איך אתה
זה היה ביום שישי ואז הגבתי לה וגם שאלתי איך אצלה ולא ענתה מאז
אנונימי
הם עדיין לא זוג, בקושי מכירים באמת, והיא בחו"ל עם חברות והראש שלה בכלל לא בארץ. זאת האמת, היא לא נקשרה אליו מספיק שתשלח לו הודעות גם כשהיא בחופשה עם חברות. אלה דברים שלוקחים זמן במיוחד עם בחורות כאלה.ץ.

שוב אומר לך אחי, קח ממנה מרחק ואל תשלח עוד הודעה עד שהיא נוחתת, תן לה טיפה להנות מהספק ושהיא זאת שתרצה להתחיל שיחה
אם היא לא יוזמת גם אחר כך, נתק מגע בלי לשלוח כלום
אנונימי
שואל השאלה:
ונגיד כשהיא חוזרת ושולחת לי הודעה והכל, לדבר איתה על הנושא הזה או להתנהג כרגיל?
אנונימי
תתנהג הכי רגיל כאילו זה לא הפריע לך. אומר לך מניסיון בנות כאלה אוהבות פאסיב אגרסיב, פתאום תהיה יבש טיפה אתה, זה יבלבל אותה לטובה.
אם היא יוזמת ושולחת ומתעניינת תתחיל בהדרגה גם להיות נחמד
אנונימי
התחברות ל