5 תשובות
אם יש לך 5 ימי חופשה אז למה לא
ותגידי לו פשוט מאוד שאת רוצה לנצל את הימי חופשה שלך
ותגידי לו פשוט מאוד שאת רוצה לנצל את הימי חופשה שלך
ונראלי את מקבלת לפי ממוצע חודשי (לא סגור על זה)
מה זה התסבוכת הזאת אם את יודע שיש לך 5 ימי חופשה (רשום בתלוש כמה יש) את פשוט אומרת לו שאת רוצה לנצל זהו זה
וכן את מקבלת שכר כאילו עבדת רגיל
פשוט תציגי את זה כשאלה:
תגיד מה זה ימי חופש ?
וכשהוא יענה תשאלי:אפשר לחתום?!
תגיד מה זה ימי חופש ?
וכשהוא יענה תשאלי:אפשר לחתום?!
באותו הנושא: