4 תשובות
קודם כל, להירגע, ולבין שזה רק כיתה י, תקחי את הלימודים ברצינות כי את יכולה להכיר חברים דרך לימודים או מוערבות חברתית.
ותמיד לשאול שאלות.
ותמיד לשאול שאלות.
תקשיבי קחי קליל ותיהיי את וזה כיף ופשוט תשתחררי ותנסי כזה להתחבר עם כולן וכולם ... אני בכיתה ט לא הייתה לי חברה אחת בכיתה ובכיתה י הצלחתי ממש כזה להסתדר , זה ממש התחלה חדשה והכל טוב יהיה לך כיף וגם אם קצת קשה בהתחלה מתחברים והכל טוב
פשוט תזכרי שכולם באים לשם במטרה להכיר אז אף אחד לא ידחה אותך בקטע הזה כל מה שצריך זה קצת אומץ לדבר עם אנשים וגם תשבי בכיתה נגיד במקום שרואים אותך ולא מאחורה או משהו
תהיי נחמדה לכולן
באותו הנושא: