8 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל ששואלים אותך איך קוראים לך ואתה לא מצליח לומר זה חריג ממש
אנונימי
למה שלא תצליח להגיד איך קוראים לך ?
חייבת להתחיל בזה שהתיכון זה חוויה אינדיבידואלית לגמרי, כנל לכל דבר, אבל כאחת שסיימה ללמוד כבר לפני שנה, אני מבינה לגמרי למה אתה מתכוון. תמיד חושבים שהעיניים עליך ועל הטעויות או הרגעים המביכים שלך אבל כולם עסוקים בשלהם. החששות שלך מובנות אבל תנסה לבוא במיינדסט שונה, בסופו של דבר זה רק עוד 3 שנים שעוברות מהר בטירוף.
בקטנה מי זוכר את זה.. אנשים שמים לב לעצמם ולא לאחרים. פשוט תנסה לזרום עם זה ותעשה את זה קצר ולעניין וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
אני בסוף מצליח אבל זה מביך רצח.
פעם לא דאגתי מזה בכלל כי לא נתקעתי אף פעם בשם אבל בשנה האחרונה אני נתקע לפעמים בשם וזה נראלי בגלל שאני גם מפחד שאני אתקע, זה כמו ביצה ותרנגולת זה לופ ואני לא יודע איך לעצור את הלופ של הדאגות כי אני לא יכול להפסיק לדאוג פשוט
אנונימי
אל תלך תגיד שאתה חולה כל השבוע הראשון ככה לא מכירים אף אחד ואז שתבוא תכיר את כולם והם יהיו יותר נחמדים (מניסיון)
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה כל-כך מלחיץ אותי לא להצליח, שאני פשוט לא אצליח, זה כמו ביצה ותרנגולת.
אני יכול לדבר שוטף וחלק ואז להיחנק ולא להצליח כמעט לדבר
אנונימי
כן אם להגיד את האמת זה יהיה מוזר שמישהו נגיד ישאל אותך איך קוראים לך ופשוט תשתוק..