22 תשובות
כי נשים מתלוננות יותר על הטרדות וגברים יותר סופגים ומכחישים ולא מדברים על זה
*המדווחים
זה חשוב להגיד מדווחים.
בעיקר במקרה כזה, שקשה לאנשים ללכת לדווח בעיקר לגברים כי "זה לא גברי להגיד שעברתי הטרדה"
וגם אם אישה תרביץ לגבר בישבן זה יחשב כבדיחה.

אבל יש יותר גברים כי (בממוצע) גברים יותר פיזיים וחזקים פיזית יותר
יש המון הטרדות שקורות על ידי נשים פשוט פחות מדברים על זה ולא מנרמלים את זה וזה גרוע
גברים לא מספרים כי אם הם מספרים הם לא גברים
כי אנחנו חיים בפטריארכיה ורוב הזמן אם גבר יטריד מינית/ יאנוס אישה הוא לא יקבל עונש אז הם מרגישים בנוח לחלל את הנשים.
{;
שואל השאלה:
אבל רציני כאילו יש לי גם חברים וגם ידידות ולאחרונה ידידות שלי שולחןת לי מה הן מקבלןת וזה כלכך נפוץ בתור גברים אנחנו לא מקבלים כמעט הודעות כאלה
אנונימי
^^זה פשוט דבר נורא להגיד.
אני מבין את מה שאת מנסה להגיד והוא נכון, אבל הדבר האחרון שאמרת הוא נוראי להגיד
"הם מרגישים בנוח לחלל את הנשים" כן כי אני מרגיש מאוד בנוח לאנוס אישה.
^^אה באתרים, כן... כי אנשים סוטים מחכים באתרים ושולחים דברים נוראיים לכל אישה חיה
זה לא האחוזים המדוייקים, יש הרבה גברים שכנראה גם נפגעו מינית מנשים אבל אולי לא משתפים את זה או לא מדברים על זה אז הם לא כלולים בסטטיסטיקות, האחוזים הרבה יותר גבוהים
גברים מרגישים בנוח להטריד נשים, להסתכל עליהן במבט סוטה ולאנוס כי הם לא נענשים, מה הבעיה במה שאמרתי?
{;
^"גברים מרגישים בנוח להטריד נשים."
מה לא בסדר?
את אומרת שכל הגברים מטרידים ואנסים. מה לא בסדר?
כמו שאמרתי כל דבר אחר היה נכון חוץ מהמשפט וחצי סיום
נשים מתלוננות יותר וגברים מתלוננים פחות.
בכללי החברה מעודדת גברים לא להראות "חולשה". כאילו גבר הוא "לא גבר" אם עבר פגיעה מינית.
ויש גם כאלה שמאשימים את הקורבן. למה "גבר חזק" לא יכל לעצור "אישה חלשה"?
אנונימית
ממש דיברתי על הגברים שמטרידים ואונסים ועל זה שהם מרגישים בנוח כי הם לא נענשים...
{;
אגב חבר שלי עבר הטרדה, והדבר הראשון ששאלו אותו זה האם הוא נהנה... במשטרה. הדבר הראשון ששאלו
בכללי שמשווים בין גברים ונשים במיניות, לגברים יש תפקיד יותר יוזם מלנשים, הוא יותר עושה את הפעולה ופועל וזה ככה גם בטבע הגבר רודף אחרי האישה. הגיוני שיהיה יותר הטרדות מצד גברים זה היה מוזר אם זה היה ההפך,
חוץ מזה שגברים יותר מעוררים מינית, חרמנים ומלאים בהורמונים שגורמים להם להתנהג ולהרגיש כמו חיות (לא שאני מצדיק)
כי בחברה שלנו, ברגע שגבר מוטרד אומרים לו ש"פשוט לאישה יש קראש עליו ושיקח את זה כמחמאה" או שיתחיל להיות "גבר" ושלא קרה כלום, הנתונים האלה באמת לא מדויקים, גברים פשוט הרבה יותר מפחדים לדווח על הטרדות מיניות וגם לוקחים אותם הרבה פחות ברצינות
כי יש מלא גברים שלא הולכים ומדווחים ואז הם לא נכללים בסטטיסטיקה והם לא מדווחים כי אז גברים אחרים וחברים שלהם (ויש גם נשים) צוחקים עליהם ואומרים איך לא עצרת אותה היא אישה וזה עושה אותם פחות "גברים"
כולם פה אומרים שזה בגלל שגברים נוטים לא לדווח, אמנם זה נכון, אבל זה לא למה מעל 90 אחוז מההטרדות קורות ע"י גברים. אל תיתממו. נשים מוטרדות פי כמה וכמה בפער עצום.
למה זה אתה שואל? קודם כל ההבדל הפיזי משפיע, הדחף המיני, וגם מניעי שליטה, וכמובן גם נורמות חברתיות
זה רק המקרים הידועים שדיווחו עליהם. אנחנו לא יודעים כמה היו שלא דיווחו עליהם
אנונימי
כי לנשים יש שליטה עצמית גבוהה יותר ויותר כבוד לגברים ו וואלה לא דחוף לנו סכס כמו שלכם דחוף
חוץ מזה לרוב הנשים לא חסרות "אופציות" אז למה שיכריחו מישהו שלא רוצה? פשוט אין סיבה

זה שלגברים כל כך קשה להתמודד עם העובדה הזו אז הם זורקים פה מגננות כמו "כי אנחנו לא מדווחים"
פיזית אחוז כל כל קטן מהקורבנות עדיין מדווחות, כי לא עושים כלום כשמדווחים.
אני התלוננתי כמה פעמים היו לי הוכחות וכל הפרטים, לא עשו כלום ומאז הפסקתי להתלונן לגמרי וככה גם כל מי שאני מכירה..
לנסות להשוות בזה זה פשוט לא הגיוני,
אתם יודעים טוב מאוד שאם בת מסתובבת בשעות מאוחרות לבד כמעט 100 אחוז שיטרידו אותה וזה לא כולל הצפירות לגבר זה לא יקרה ובטח לא על בסיס יומיומי
זה די ידוע מי שמנסה להכחיש אתם מוזרים
לא מספיק שלא עושים עם זה כלום אז להכחיש גם? מה זה יעזור?
1) יש הרבה יותר גברים שעוברים הטרדות ופשוט לא מדווחים על זה
2) המבנה החברתי הדפוק שלנו
אבל חשבתי שאין הבדלים בין גברים לנשים...
אנונימי
התחברות ל