8 תשובות
לא היו הרבה ילדים בעולם כנראה
נשים היו מאד מאד מסכנות כי לא היה להן גברים. זה כמו בסין שיש יותר גברים מנשים כי מותר רק 2 ילדים וכולם רצו בנים אז אם היו בהריון עם בת עשו הפלה ועכשיו הבנות יכולות להחליט אם בא להם על מישהו הרבה יותר מבנים, בנים צריכים שם אפשרות לפרנסה ממש טובה בשביל להתחתן.
ככה היה בכל העולם אם היה רק 5 אחוז גברים, מי שהייתה יולדת גבר הייתה וואו
לא דבר טוב
השאלה הזאת עושה לי חררה
אבל אני באמת לא יודעת איך להגיב..
מדינות שלא מדברות אחת עם השניה
הרבה מאוד מטבחים..
אנונימי
אוי לי . אבוי