6 תשובות
תופעה מוזרה ולכן יש פה מלא שיוצאים מהארון כי בחרו להם שם מבלבל
אנונימית
יובל, ענבר, מעיין ורוב השמות האלה
אלה שמות שאפשר גם לגברים וגם לנשים
אנונימי
יובל וענבר זה שמות שהם יוניסקס כלומר הם מתאימים לשני המינים
כמו עמית, אור, רוני, וכו'..
זאת לא תופעה מחרידה כל אחד נותן לילד שלו שם שהוא אוהב
אנונימית
למי אכפת, אם ההורים אוהבו את השם אז למה לשבור את הראש- הם יכולים לשנות אם הם לא אוהבים את השם שלהם ואם הם כן אוהבים אז אין לאף אחד זכות לשפוט
שואל השאלה:
יובל וענבר זה שם שיובל זה לגבר וענבר זה לאישה, באיזה עולם מישהו קורא לבן שלו ענבר
אנונימית
יש מלא גברים בשם ענבר פגשתי כמה אלה ^ והם בני 30+ כלומר זה לא משהו של השנים האחרונות
זה שם שהוא יוניסקס
אנונימית
באותו הנושא: