התחברות
הרשמה
הכאב מהפרידה די הגיע לי בדיליי ואני קצת שבור עכשיו
למה בדיליי חרא חשבתי אני בסדר
25 ביוני 2026, 08:01
פרידות
אקסים
פרידה
לשכוח
התאהבות
תשובה אחת
כנראה שהדחקת
הלוואי והיינו שולטים על הרגשות שלנו
תכאב את הכאב
בסוף זה יעבור ויסתדר ❤
ע
עופרהה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אהבתי אותו באמת אבל עבר חודש מהפרידה ואני עדיין לא מרגישה כלום מה זה אומר?
עבר חודשיים מהפרידה והכאב רק עולה
הגיוני שעבר חודש וחצי מהפרידה ואני עדיין אוהבת אותו?
כמה זמן לקח לכם עד שלגמריי כבר לא כאב לכם מהפרידה?
זה נורמלי שחודשיים עברו ואני עדיין עצובה מהפרידה מהאקס, ומרגישה כאילו זה קרה אתמול?
הגיוני שעברה שנה מהפרידה ואני עדיין לפעמים מתגעגעת אליה?
נורמלי ששנה עברה מהפרידה ואני עדיין חושב עליה וכואב לי?
לגיטימי שעברו רק חמישה ימים מהפרידה ואני עדיין תקועה עליו?
הגיוני שעבר כולה שבוע מהפרידה ואני עדיין בוכה עליו?
זה מוזר שעבר רק כמה ימים מהפרידה מהאקס שלי ואני כבר לא עצובה?
עברו 5 חודשים מהפרידה ואני עדיין אוהבת אותו זה מוגזם?