9 תשובות
שואל השאלה:
אני מתישהו יאהב מישהו אחר?
אנונימית
הסטטיסטיקה אומרת שבוודאות וללא שום עוררין כן
לא נפרדתי ממישהו אבל יצא לי כבר לנתק קשרים.
חודשיים זה עדיין יחסית טרי, חכי עוד קצת זמן ואת תראי שזה יהיה קצת פחות כואב :(
זה יעבור עם הזמן מבטיח לך
ברגע שתתחילי להתאהב במשהו חדש זה יחלוף
אין תרופה זה משהו שעובר עם הזמן
הוא עוד מעט יתחיל לרדת אל תדאגי
מבין אותך ממש, אני כאן