6 תשובות
שואל השאלה:
יוצא ונהנה אבל משהו לא מאושר אצלי עד הסוף, זה כמו תחושה של אובדן
אנונימי
ברור אחי הלב לא שלם אני מבין אותך אבל לאט לאט זה יחלים
שיהיה לי בן זוג כמוך אמן
בטח

לקח לי זמן לקלוט את זה
אבל מי שרוצה להתחבר אלייך הוא מכרה זהב
כל חבר כל ידידה ואפילו ידידה שיכולה להתפתח לבת זוג
ומי שלא הוא לא בהכרח רע אבל הוא מכרה אבנים לחיים שלך
פה לא תמצא זהב
ולא הפסדת כלום
גם במילא יותר כיף להיות עם מי שמשתפת פעולה ופחות עם מי שלא
ברור שזה הגיוני אבל יהיה בסדר אח צא תהנה
כן. לכל אחד ואחת לוקח כמות זמן אחרת להמשיך הלאה.
thv