התחברות
הרשמה
זה בסדר שסיימתי מתמט 5 יחל ובאפליקציה של התלמידים בציונים למקצועות כתוב לי ציון סופי ב5 אבל כתוב לי גם ל3 יחל אותו ציון?
ולא עשיתי 3 יחל
25 ביוני 2026, 02:24
ציונים
בגרות
בחינות בגרות
5 יחידות
כיתה י"א
תשובה אחת
אולי הבגרות היה 3 יחידות ? כאילו לא רמה של 3 היא פיזית הייתה 3 יחידות
ש
שוקו.
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
זה בסדר שסיימתי קשר עם חברה שלי *סתם חברה אנשים* כי הרגשתי שהיא בקטע שלי?
אני חושב שסיימתי לגבוה ואני מטר שבעים ושש זה גובה בסדר?
3 מתמט ו5 אנגלית זה בסדר?
60 במתמט זה בסדר?
4 מתמט ו4 אנגלית או 3 מתמט ו5 אנגלית?
זה בסדר אם אשלים חלק מהבגרויות אחרי שסיימתי ללמוד כבר??
נראה לכם שזה בסדר שמישהו שסיים כיתה י' יהיה בזוגיות עם מישהי שסיימה ח'? אותו הדבר לגבי מישהו שסיים י' ומישהי שסיימה ט'?
אנשים שסיימו יא חמש יחל מתמט
לעשות בינג לסדרה שסיימתי לפני יומיים או לסדרה חדשה?
מי שעושה 3 יח"ל במתמט' כיתה י' ממשיך ללמוד מתמט' ב יא-יב?
אם קראתי את ברכת אשר יצר אחרי שסיימתי להתפנות אבל עדיין הייתי בשירותים, זה לא בסדר?