5 תשובות
שואל השאלה:
וואי כן באמת שרק המחשבה על המקצוע גורמת לחרדות.. הקטע שאני ממש לא אוהבת להשקיע כאילו אני מרגישה שאני חייבת חיים אז לבנתיים אני פשוט אראה איך ילך לי השנה
וואי כן באמת שרק המחשבה על המקצוע גורמת לחרדות.. הקטע שאני ממש לא אוהבת להשקיע כאילו אני מרגישה שאני חייבת חיים אז לבנתיים אני פשוט אראה איך ילך לי השנה
^אני בול באותו המצב רק שאני מצפה מעצמי להצליח ואם לא אני אהיה בדיכאון
רק התחילה השנה ואני עושה 5 שעות של שב בשבוע..
בהצלחה לנו, מקווה שנשרוד את זה
רק התחילה השנה ואני עושה 5 שעות של שב בשבוע..
בהצלחה לנו, מקווה שנשרוד את זה
אני גם באותו המצב.. אני ב5 יא וזה מתחיל להיות מפחיד ואני מפחדת שאני לא אשרוד את זה
חברות שלי מכיתה יב אמרו שזה אפשרי ואם יש לי ראש מתמטי וכוח להשקיע זה לא יהיה נוראי
חברות שלי מכיתה יב אמרו שזה אפשרי ואם יש לי ראש מתמטי וכוח להשקיע זה לא יהיה נוראי
שואל השאלה:
^
אני שונאת מתמטיקה
^
אני שונאת מתמטיקה
שואל השאלה:
בהצלחה לכולנו
בהצלחה לכולנו
באותו הנושא: