התחברות הרשמה

60 במתמט זה בסדר?

22 בדצמבר 2023, 12:32
בגרותציונים3 יחידות    
7 תשובות
זה סביר
ו
וואן דיירקשן❤
לא כזה
אבל בסדר
אנונימי
ככה ככה
Ben
לא.
-
-Yuno-
הלוואי עליי :(
א
אדונייייייי
שואל השאלה:
3יחל
א
אנונימ*ית
60 זה ה100 החדש
ה
הייטרית של סטיפס
באותו הנושא:
האם ציון סופי 88 במתמט 5 יחל כיתה י"א זה טוב או חביב או רע?
מה עדיף: 75 במתמט 5 יחל או 90 במתמט 4 יחל? מה כדאי לי?
כמה יןרידו לי במתכונת במתמט
לכל הטובים במתמט בינינו: מי יכול לעשות 7 עצרת בראש שלו בפחות מדקה בלי להשתמש במחשבון?
מי שעושה 3 יח"ל במתמט' כיתה י' ממשיך ללמוד מתמט' ב יא-יב?
המשפחה שלי העירו אותי ויש לי מלא שיעורים במתמט
דחוף עזרה במתמט 5 יחל כיתה י
עד כמה זה גרוע לא ללמוד יום לפני מבחן במתמט'?
להכין ש.ב במתמט או לישוןן?
מתי הבגרות במתמט?
איך הייתה לכם הבגרות במתמט?