7 תשובות
הכל חארטא עד שאת מגיעה לראקוטן וכל החיים שלך משתנים
אנונימית
אני בדיוק עם דואק ממרשם רופא
האמת שבנתיים זה ממש אחלה וזה הקטין את החצקונים שהיו לי משמעותית
אני הלכתי לרופא עור והוא המליץ לי על חומצה סליצלית ועוד משחה.
אבל את חייבת להבין שאין משחה שתעלים לך את הפצעונים ביום. את חייבת להתמיד. אני ראיתי תוצאות אחרי כמה חודשים
אנונימית
זה הכל לפי הסוג עור שלך תבדקי את זה לכל מישהי מתאים משהו אחר
תבדקי או אקניל,ברווה,קייבייפיור
לא היה לי אקנה אבל היו לי די הרבה פצעים, אני משתמש בקרם של בנזק ברוך השם הוא העלים לי הכל
לכי לרופא ותשאלי אותו
יש סיכוי באמת צריך פשוט אורנגוטאן
ממ מוצרים של ביודרמה מבחינת ניקוי העור הם מס' 1 בעולם
ברמה שסטטיסטית כל שניה נמכר מוצר שלהם

בנוגע למשהו שעוזר.. לא יודעת אני גם נמצאת בזה
מסקנות:
לא כל טיפול קוסמטיקאי מציל חיים (כן חשוב ללכת פעם ברבעון/ חצי שנה)
לא ליפול למשפיעניות וכדו'
ללכת לרופאת עור ולבדוק לעומק מה טוב לעור שלך ספציפית
התחברות ל