11 תשובות
כי זה עם הרבה תופעות לוואי
שואל השאלה:
למה??
כי א' תופעות לוואי, ב' צריך להימנע ממלא דברים בגלל הכדור הזה
כי זה לא בריא ויש לזה מלא תופעות לוואי
אני התמודדתי עם אקנה ולא משנה מה עשיתי זה לא עבר עד שלקחתי ראקוטן וזה הציל אותי!!!
שווה את כל התופעות לוואי! אני כבר שנה בלי והפנים שלי חלקות!!
שואל השאלה:
חדמש ובאמת שהתופעות לא כאלה מורגשות
עושים מזה כדור מפחיד ולא ממליצים אבל אם את רואה שמה שאת עושה לא עוזר לך תקחי את זה
גם עדיף בתקופת חורף כי לא ממש טוב להיות בשמש שאת לוקחת אבל באמת שזה שווה הכל ולי אישית חוץ מיובש לא היה תופעות לוואי בכלל
כי אי אפשר לעשות שעווה או לייזר
כי זה לא הדבר הכי בריא להכניס לגוף שלך
אנונימית
לראקוטן יש את החסרונות שלו
נגיד זה מייבש את הפנים ממש
אני ניסיתי בלי לא עבד התחלתח לקחת לפני שבוע