10 תשובות
כן כי בנים לא מפותחים בגיל הזה
לבנים אין מודעות עצמית ממש בגיל כזה
כן
{;
כן הם נראלי שוכחים להתפתח
בנות מקבלות מודעות בגיל מוקדם יותר לגבי החיצוניות שלהן וגם כיום המודעות עלתה ובנות בגיל קטן בוגרות יותר ולכן זה נראה לך ככה
יותר מפותחות יותר נשיות כבר בשלב הזה ובנים רק התחילו את ההתפתחות
שואל השאלה:
^^^^ זה לא קשור למודעות לא משנה מה הם יעשו הם נראים כיתה ו מכוערים בלי פוטנציאל
אנונימית
כע גם אני הייתי מכוער בט זה איזה גלואפ שכמעט כל מתבגר עובר
מה זה בלי פוטנציאל הם מתבגרים ומשתנים ותראי כיתה יא כולם חתיכים
הם פשוט קצת איטיים
שואל השאלה:
^^^^ עוד פעם לא קשור מתוך ה25 רק 4 מתאפרות באמת עם שלבים השאר או כלום או מסקרה וסומק
אנונימית
בכללי בנות יותר יפות מבנים
אנונימי
התחברות ל