17 תשובות
כי בנות הגיעו מגן עדן ובנים סתם יצאו מהאדמה
כדי ליצור משיכה אם אני זוכר נכון
בטבע למשל זה הפוך, הנקבות הן האלה ש"פחות יפות", הטווס הזכר אם אני זוכר, הוא היםה, הצבעוני
בטבע למשל זה הפוך, הנקבות הן האלה ש"פחות יפות", הטווס הזכר אם אני זוכר, הוא היםה, הצבעוני
אנונימי
ככה יצא
כי זו עובדה פשוט(?)
חלק בלתי נפרד מהמציאות
חלק בלתי נפרד מהמציאות
אשכרה
אנונימית
עניין של טעם אני חושבת ששני המינים יפים באותה מידה פשוט נשים מטפחות את עצמן יותר (אתם גם צריכים)
כי בנות מושלמות
גם בנים וגם בנות יפים באותה מידה -_-
גם בלי איפור בנות יותר יפות מבנים
אנונימית
כי בנים הם הטיוטה ובנות הן הדבר
אנונימית
בנות או נשים בכללי מאוד יפות ככה זה
אבל גם יש לנו שיטות להיראות יותר יפות נגיד להתאפר לסדר את השיער להתלבש בצורה מחמיאה לשים טכשיטים וכל מיני
מה בנים כבר יכולים לעשות להסתפר?
אבל גם יש לנו שיטות להיראות יותר יפות נגיד להתאפר לסדר את השיער להתלבש בצורה מחמיאה לשים טכשיטים וכל מיני
מה בנים כבר יכולים לעשות להסתפר?
יותר מודעות לטיפוח
אנונימי
מה יפה בבנות איכ
אנונימי
שואל השאלה:
יא הומו^
יא הומו^
אנונימי
ככה זה
אנונימית
כנראה כדי להתרבות, אם בנות לא היו יפות לא היו מביאים ילדים לעולם.
באותו הנושא: