8 תשובות
אני די בטוחה שכבר שאלת את זה
בעיניי יש יותר בנות יפות מאשר בנים יפים אבל אי אפשר להכליל את כולם
לרוב כן
שואל השאלה:
חח שאלתי כי ביקשו ממני לשאול
אנונימית
אי אפשר להכלליל כל אחד נראה שונה אבל לרוב כן
ההוכחה לכך שבנות יותר יפות היא שלבנים יש ציפיות יותר גבוהות מהחיצוניות של בנות בהשוואה לציפיות של בנות מהחיצוניות של בנים
^^ כי אמרתי שלרוב זה כן נכון אבל לא תמיד כי זה לא בכל המקרים
עכשיו הציפיות של בנים מבנות שהן יראו יפות טבעי