16 תשובות
לא תמיד
כן זה בזבוז כסף
לא, שום דבר שיגרום לך להרגיש טוב יותר עם הקיום שלך מיותר
לא זה מעולה
לבנים כן
כן
כולם בסוף יראו אותו הדבר
חוץ מזה זה שאף קטן זה הסטנדרט עכשיו זה לא לנצח
כולם בסוף יראו אותו הדבר
חוץ מזה זה שאף קטן זה הסטנדרט עכשיו זה לא לנצח
את האמת אם זה היה ממש חריג הייתי רוצה לעשות. אם הוא סבבה קצת גדול אני לא יעשה
לא תמיד יש בנות שנראות מדהים אחרי ניתוח אף יש כאלה שעושות וזה הכי מיותר בעולם
אם אנשים יסתכלו עליך מוזר אז מה? אתה בסוף עושה ניתוח אף בשביל להרגיש שלם עם עצמך, תן לי לבשר לך בין אם תעשה את הניתוח או לא תמיד יהיה לאנשים מה להגיד, תעשה מה שיעזור לך להרגיש יותר טוב ושלם עם עצמך
תלוי איך נראה האף ותלוי מה הניתוח. אם זה ניתוח עדין שלא סביר שיתפקשש, יש לך את הכסף ואתה באמת לא מרוצה מאיך שהאף שלך נראה עכשיו זה סביר לעשות ניתוח.
תלוי אם האף שלך קטן ואתה רוצה להגדיל אותו
אם הוא גדול ואתה רוצה להקטין אין צורך זה מושך מאוד כמה שיותר גדול, בכל זאת תעשה מה שטוב לך
אנשים ידברו לטוב ולרע
אם הוא גדול ואתה רוצה להקטין אין צורך זה מושך מאוד כמה שיותר גדול, בכל זאת תעשה מה שטוב לך
אנשים ידברו לטוב ולרע
אנונימית
לא יודעת לדעתי זה תלוי
אני יכולה להביא לך דוגמה למקרה אישי שמישהי אצלי בשכבה נגיד עשתה ניתוח אף... אני ישר שמתי לב להבדל למרות שאני לא כזה מכירה אותה, ולדעתי היה הרבה יותר יפה לה קודם
ומהצד לפחות זה היה נראה מיותר לחלוטין והיה לה אף נדיר
אבל יש מקרים שזה פשוט לא משנה מה תגיד לבן אדם ואי אפשר להתווכח עם מה שהוא מרגיש
אני יכולה להביא לך דוגמה למקרה אישי שמישהי אצלי בשכבה נגיד עשתה ניתוח אף... אני ישר שמתי לב להבדל למרות שאני לא כזה מכירה אותה, ולדעתי היה הרבה יותר יפה לה קודם
ומהצד לפחות זה היה נראה מיותר לחלוטין והיה לה אף נדיר
אבל יש מקרים שזה פשוט לא משנה מה תגיד לבן אדם ואי אפשר להתווכח עם מה שהוא מרגיש
זה בין הניתוחים שהכי משנים את מראה הפנים לדעתי.
אם מישהו רוצה לעשות ניתוח, לא חושבת שזה אמור להיות עניינו של מישהו אחר
אם מישהו רוצה לעשות ניתוח, לא חושבת שזה אמור להיות עניינו של מישהו אחר
שואל השאלה:
וואי יא מלכים כמה תשובות עם מגוון חוות דעת איזה פינוקים
למה לא לבנים ?
אה ונגיד ואני חותר להשקיע הרבה מהחיים שלי כשחקן קולנוע לא שווה את זה גם?
לאף יש עיקום מוזר קצת
וואי יא מלכים כמה תשובות עם מגוון חוות דעת איזה פינוקים
למה לא לבנים ?
אה ונגיד ואני חותר להשקיע הרבה מהחיים שלי כשחקן קולנוע לא שווה את זה גם?
לאף יש עיקום מוזר קצת
אנונימי
לא
לא, אני בעצמי רוצה לעשות ניתוח אף
ואין בעיה גם עם בנים שעושים, כל אחד יכול לעשות
ואין בעיה גם עם בנים שעושים, כל אחד יכול לעשות
באותו הנושא: