27 תשובות
לא ולכל אחד יש כישרון
שואל השאלה:
מונקיבולס והמעריצה הסודית - למה כן?
מונקיבולס והמעריצה הסודית - למה כן?
מה הם עוזרים? אם הם לא מוכשרים וטיפשים הם נטו מדרגה בשביל האנשים שכן.
כי הם לא תורמים הם סתם מפריעים
מדרגה שאפשר לדלג כמובן
חדמש יש
שואל השאלה:
תגדירו רגע מה זה מיותרים בעיניכם^^^
תגדירו רגע מה זה מיותרים בעיניכם^^^
לא,אחרת אני אהיה מיותרת
שואל השאלה:
אל תגידי לי עצבן, סימה!!
ניסית לחפש אצלך כישרון? מה עשית ולמה את חושבת שאת טיפשה
אל תגידי לי עצבן, סימה!!
ניסית לחפש אצלך כישרון? מה עשית ולמה את חושבת שאת טיפשה
בכל 14 שנות קיומי ניסיתי,ולא הצלחתי
אם הוא לא מוכשר ויותר גרוע טיפש אין חי מה להעריך בו, ואין לי מה לאהוב בו, בכללי אידיוטים זה עם מיותר
שואל השאלה:
סטאן לי
ואם הוא אדם טוב וסקרן?
סטאן לי
ואם הוא אדם טוב וסקרן?
אבל אני לא מאמין שיש אדם כזה אפילו אידיוטים כמו אמיר חצרוני מוכשרים. בעולם יש איזון ככל שיש לך תכונה מסוימת גדולה אתה מאבד תכונה אחרת לדוגמא אתה מאוד יפה וטוב בכדורגל אבל בחשבון גרוע אין איש מושלם אבל בכל האנשים יש חוזקות
עוד דוגמא האנשים הלוזרים שאתם רואים שהם עצלנים וטיפשים יש להם עוד משהו הם לא אנשים מוצלחים והם די זבלה אבל אם הם קצת יעבדו הם יכולים.
עוד דוגמא האנשים הלוזרים שאתם רואים שהם עצלנים וטיפשים יש להם עוד משהו הם לא אנשים מוצלחים והם די זבלה אבל אם הם קצת יעבדו הם יכולים.
אנונימי
אם הוא אדם טוב וסקרן הוא לא אדיוט או חסר כישרון
שואל השאלה:
מה את מגדירה כחסר כישרון ואידיוט, ואיך לא?
אפשר להיות אדם סקרן, פשוט לא להבין את רוב מה שאתה סקרן אליו ולהיות אדם טוב זה הוא לא כישרון, אלא תכונה טובה בו
מה את מגדירה כחסר כישרון ואידיוט, ואיך לא?
אפשר להיות אדם סקרן, פשוט לא להבין את רוב מה שאתה סקרן אליו ולהיות אדם טוב זה הוא לא כישרון, אלא תכונה טובה בו
שואל השאלה:
אל תגידי לי עצבן, סימה!!
מה ניסית למשל
אל תגידי לי עצבן, סימה!!
מה ניסית למשל
^^ לא בדיוק
שואל השאלה:
כן בדיוק. אדם סקרן הוא פשוט אדם שמושך אותו לדעת עוד דברים, זה לא מוכיח בשום צורה חוכמה.
כן בדיוק. אדם סקרן הוא פשוט אדם שמושך אותו לדעת עוד דברים, זה לא מוכיח בשום צורה חוכמה.
אדם סקרן הוא לא אדיוט.
אדיוט זה אחד שלא מבין כלום ולא רוצה לדעת כלום ולא רוצה ללמוד ולא לומד, אדיוט זה יותר מזה זה גם אישיות אחד שהוא טיפש ובור..
אדיוט זה אחד שלא מבין כלום ולא רוצה לדעת כלום ולא רוצה ללמוד ולא לומד, אדיוט זה יותר מזה זה גם אישיות אחד שהוא טיפש ובור..
שואל השאלה:
אדם סקרן הוא לא אידיוט, שכחת אולי להוסיף לא?
ההגדרה של טיפש, אידיוט או וואטאבר זה אדם פשוט שלא מבין דברים בסיסיים או די פשוטים ושלא חד בכלל, לא מבין מהר, לא מסיק טוב וכדומה
אדם סקרן יכול להיות אידיוט פשוט שהסקרנות תהיה חלק מהאופי
אדם סקרן הוא לא אידיוט, שכחת אולי להוסיף לא?
ההגדרה של טיפש, אידיוט או וואטאבר זה אדם פשוט שלא מבין דברים בסיסיים או די פשוטים ושלא חד בכלל, לא מבין מהר, לא מסיק טוב וכדומה
אדם סקרן יכול להיות אידיוט פשוט שהסקרנות תהיה חלק מהאופי
כן עכשיו תיקנתי
לא. יש סיבה למה הקב"ה הביא אותם לעולם. לכל אחד יש תקפיד שלו ויעוד.
אנונימי
לא
לא אחרת איך תעריכי את אלו שכן
ברצינות, אם כולם היו מוכשרים וחכמים לא היית מעריכה אף אחד
ברצינות, אם כולם היו מוכשרים וחכמים לא היית מעריכה אף אחד
יאפ
כן
באותו הנושא: