11 תשובות
כן יהיה מיותר
כן יש לך אף ממש יפה
את האמת מיותר, יש לך אף יפה
שואל השאלה:
אבל באלי אותי ישר
הוא גם גדול כזה בפרופיל
אנונימית
אם אתה בספק אז למה?
אחלה אף יש לך
Xta
יש לך אף מושלם, בנות עושות ניתוח אף לאף כמו שלך , קיצר אל תעשי חלום שלי אף כמו שלך ימהממת❤
אנונימית
כן די מיותר
כן חבל, הוא מזכיר את האף של madz בקטע טוב
אנונימי
זה האף הכי נשי ויפה בעולם ברצינות. אבל אני אומרת, אם את לא אוהבת אותו אין סיבה שנתחיל עכשיו לשכנע אותך. לא הייתי עושה ניתוח במצב שלו כי הוא באמת לא כזה גדול והוא לא כזה חריג בצורה הוא נראה ממש סבבה. אם את רוצה טיפה להסליד אותו או ליישר במקומך הייתי עושה פשוט הזרקות ממש בקטנה זה יכול לעשות שינוי ענק וזה לא יהיה יקר כמו ניתוח או עם החלמה ממש רצינית. זה יותר פרקטי בשבילך אם זה באמת מפריע לך. לכי לייעוץ עם פלסטיקאי ואני מניחה שהוא יגיד לך אותו דבר
לפי דעתי יותר מתאים לך הזרקות
אין לך אף לניתוח