37 תשובות
נשמע מבחיל
נשמע מזעזע
אבל אם אתה אוהב אז מחר כן
אבל אם אתה אוהב אז מחר כן
וואו איזו דודא
כן לחלוטין כן כל עוד את יכולה
כן לחלוטין כן כל עוד את יכולה
קצת צרבת בשעה כזאת הייתי אומרת אבל אם בא לך אז לך על זה
לא
אה פיתה חחח כן למה לא
כן למה לא
לא
יהיה לך קשה להירדם/:
יהיה לך קשה להירדם/:
לא
שואל השאלה:
אנשים אני מדברת על פיתה לא פיצה
אנשים אני מדברת על פיתה לא פיצה
נע
יאמי כן
איך אנשים כותבים שלא
איך אנשים כותבים שלא
אנונימית
גברתי לרגע חשבתי אני דיסלקטית
ערכת
ערכת
כן בדוק רק אל תשכח לצחצח אחרכך שיניים
שואל השאלה:
ואי אני ממש רוצה אבל אני צריכה לעשות lock in רציני
ואי אני ממש רוצה אבל אני צריכה לעשות lock in רציני
אז אל תאכלי
לא
שואל השאלה:
^דיור ערכתי את השאלה לפני שנענו תשובות זאת את
^דיור ערכתי את השאלה לפני שנענו תשובות זאת את
וואי כן
רק פיתה עם שוקולד זה לא המבורגר
אנונימית
מה שהקיבה שלך אומרת
אנונימית
אני הראשונה שענתה לך
ראיתי את זה ישר
ראיתי את זה ישר
תעשי לוק אין מחר
הפיתה זה למען מאגרי הגליקוגן שיעזרו לך לקבל יותר אנרגיה בשריר וכך תוכלי לבצע אימון אפקטיבי יותר
הפיתה זה למען מאגרי הגליקוגן שיעזרו לך לקבל יותר אנרגיה בשריר וכך תוכלי לבצע אימון אפקטיבי יותר
שואל השאלה:
^ וואלה אתה יכול להסביר מה זה ? נשמע משכנע
^ וואלה אתה יכול להסביר מה זה ? נשמע משכנע
לא אני בטוח שדיור נכנסה לבדוק אם ערכת בעבר כי ממש משעמם לה
לך על זה
^^^^איזה פלצן
אנונימית
כן בטח לאכול הכי כיף לאכול בשעות האלה לא משנה מה
carb replenishment
ככה אני מצדיקה את האכילה הברברית שלי ואומרת שזה לאימון מחר
ככה אני מצדיקה את האכילה הברברית שלי ואומרת שזה לאימון מחר
אנונימית
תחשבי על השרירים כמו על רכב , כדי שהרכב ייסע הוא צריך דלק, וכדי שהשרירים יעבדו טוב באימון הם צריכים אנרגיה. פחמימות (או פיתה עם שוקולד במקרה שלך ) זה אחד ממקורות האנרגיה העיקריים של הגוף, וכשאת אוכלת אותן הגוף שומר חלק מהן בשרירים ובכבד בצורה שנקראת גליקוגן. בזמן אימון כוח הגוף משתמש במאגרים האלה כדי לתת לשרירים אנרגיה להתאמץ, להרים משקל ולעשות יותר חזרות. כשמאגרי הגליקוגן מלאים בדרך כלל מרגישים יותר חזקים, פחות עייפים ויכולים להתאמן בצורה פי אלף יותר אופטימלית ואם לא אוכלים מספיק פחמימות לאורך זמן, המאגרים יכולין להיות נמוכים יותר, ואז חלק מהאנשים מרגישים ירידה באנרגיה, בביצועים ובהתאוששות מהאימון. פחמימות הן לא סתם קלוריות משמינות אלא גם מקור סופר חשוב לאנרגיה שעוזר לשרירים לעבוד בצורה יעילה במהלך אימוני כוח
מה פלצן אנונימית ככה עושים לגיטימציה לכל מה שאת רוצה לאכול בין אם תאהבי את זה או לא
שואל השאלה:
^ןואו תודה רבה הייתי מפרגנת בורדים אבל נגמר ❤
^ןואו תודה רבה הייתי מפרגנת בורדים אבל נגמר ❤
ואני אישה אז אני מעדיפה שתקראי לי פלצנית אם כבר
בכיף חיים
כן למה לא
לא
באותו הנושא: