11 תשובות
זה נחמד, אבל משעמם
מה אכפת לך מה חושבים דווקא בעיני אדם שיכול להיות לבד זה יותר טוב ומקסימום תלכי לחוף המופרד
אנונימית
להיות לבד זה לא אומללות
ממש לא. אני נוסע מחר לבד לים
שואל השאלה:
^^ מבחינת משעמם לא אכפת לי אני אוהבת את השקט שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקאנה בכם
אנונימית
התבלבלתי ואני הולך בשישי
שואל השאלה:
אתה לא מתבייש ללכת לבד?
אנונימית
נראלי שאלך לחוף פלמחים בשישי
אבל אולי אלך לחוף אחר אני בהתלבטות
התחברות ל