7 תשובות
אני אומרת תעקבי אחריו באינסטגרם תתחילו ריפליי תמיד עובד אומרת מניסיון
אנונימית
את לא תצאי סתומה את תצאי מדהימה.
לרוב הבנות או הבנים אין אומץ כזה לדבר עם הקראש או אפילו לרצות לספר לו שאת מאוהבת בו
את לא תפסידי כלום תאמיני לי אחותי
בהצלחה3>
לרוב הבנות או הבנים אין אומץ כזה לדבר עם הקראש או אפילו לרצות לספר לו שאת מאוהבת בו
את לא תפסידי כלום תאמיני לי אחותי
בהצלחה3>
שואל השאלה:
^^אין לי אינסטגרם., כך שלא אוכל להתחיל ריפליי או לשלוח לו עוקב.
ולגבי השנייה, אנחנו לא מדברים בכלל בכלל ואנחנו כבר שנתיים בשכבה ביחד יש לנו מבטים לפעמים אבל אני לא יכולה פתאום לבוא אליו ולהגיד לו שאני אוהבת אותו כי אם זה לא יהיה הדדי אני אצא מפגרת ואז סתם יהיה לא נעים.
^^אין לי אינסטגרם., כך שלא אוכל להתחיל ריפליי או לשלוח לו עוקב.
ולגבי השנייה, אנחנו לא מדברים בכלל בכלל ואנחנו כבר שנתיים בשכבה ביחד יש לנו מבטים לפעמים אבל אני לא יכולה פתאום לבוא אליו ולהגיד לו שאני אוהבת אותו כי אם זה לא יהיה הדדי אני אצא מפגרת ואז סתם יהיה לא נעים.
אנונימית
תנסי להתקרב אליו..
את יכולה לבקש מהמורה לשבת לידו או לעבוד איתו בקבוצה מניסיון זה מקרב בטירוף
את יכולה לבקש מהמורה לשבת לידו או לעבוד איתו בקבוצה מניסיון זה מקרב בטירוף
אם יש לכם חברים משותפים ואת רואה שהם מדברים איתו תבואי אליהם תגידי כזה היי ותשאלי משהו אותם בשביל שזה יצור שיחה
למשל תשאלי משהו על מתמטיקה ואז תשאלי אותו "אתה לא איתי במתמטיקה נכון? או שכן?"משהו כזה
למשל תשאלי משהו על מתמטיקה ואז תשאלי אותו "אתה לא איתי במתמטיקה נכון? או שכן?"משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף שום דבר ממה שאתם מציעים אני לא יכולה, כי הוא לא איתי בכיתה ואין לנו שום חברים משותפים.. :(
אוףף שום דבר ממה שאתם מציעים אני לא יכולה, כי הוא לא איתי בכיתה ואין לנו שום חברים משותפים.. :(
אנונימית
באמת שאני מבינה אותך
הדרך היחידה שאני חושבת זה להתקרב לילדים מהכיתה שלו בשביל שתהיו חברים ואז ככה אולי תתחילו לדבר את והוא
הדרך היחידה שאני חושבת זה להתקרב לילדים מהכיתה שלו בשביל שתהיו חברים ואז ככה אולי תתחילו לדבר את והוא
אנונימית
באותו הנושא: