4 תשובות
בגדול אני יכול לומר שבצורה הבריאה והרגילה את לא אמורה לפחד ככה. מן הסתם את עוברת איזשהו גל בנפש וזה משפיע עלייך גם על זה. עצתי שתדברי עם מישהי על זה. מישהי מקצועית.
תנסי להיות יותר עצמאת ופחות תלויה בהם
ככה שאולי גם אם בראש שלך את תחשב שהם מתים לא תדאג יותר מידי כי תדעי שיש לך את אצמך
חוץ מזה פשוט תתזכירי להם כל הזמן עד כמה את אוהבת אותם ואל תרגישי אשמה גם אם זה רק בדמיון
הייתי במקום הזה, זה מאוד מפחיד לחשוב שמשהו כזה יכול לקרות.
הסיכוי אבל שזה יקרה סתם ככה נמוך מאוד וגם בסופו של דבר כולם מתים בסוף ואת תעברי את זה כמו גדולה 3>
מצטערת לשמוע שאת מרגישה ככה ולצערי מצטרפת לשאלה:(