התחברות
הרשמה
זה מוזר שהרשת החברתית היחידה שיש לי זה סטיפס?
24 ביוני 2026, 22:48
רשתות חברתיות
חוות דעת
5 תשובות
קצת.
N
New hope
כן
ו
ונוס בתמוז
כן
r
repnanna
לא
א
אנה המלכה_
קצת אבל אם עושה לך טוב למה לא
א
אין עלי בעולם
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
זה נורמלי שהרשת החברתית היחידה שיש לי זה סטיפס?
אסור לחיילים ביחידות מיוחדות להיות פעילים ברשתות חברתיות??
זה מוזר שהרשת חברתית היחידה שיש לי היא ווטסאפ? וסטיפס אם זה נחשב
זה מוזר שאין לי רשתות חברתיות (חוץ מסטיפס)
הרשת חברתית היחידה שהיא משתמשת זה פינטרסט
זה מוזר שהרשת החברתית האהובה עלי היא פינטרסט?
מה תעדיפו שבטלפון שלכם יהיה רק משחקים בלי רשתות חברתיות או רק רשתות חברתיות בלי משחקים?
כל אלו ששמחים שאין רשתות חברתיות , אתם באמת הייתם רוצים לתחזור לתקופה שלא היו רשתות חברתיות?
אתם חושבים שהרשת החברתית גורמת לנו להיות פחות חברתיים ?
נקסט - אין יציאה מסטיפס: סטיפס היא הרשת החברתית המובילה בישראל לילדים ובני נוער,אבל למה הבעלים של הרשת לא נותן להתנתק
אני היחידה שאין לה רשתות חברתיות חוץ מזו?