9 תשובות
ממש לא מוזר
שואל השאלה:
לא יודע כי כולם נדהמים מזה ברמה שאם חייזר ירד מהשמיים זה יהיה פחות מלהיב
לא יודע כי כולם נדהמים מזה ברמה שאם חייזר ירד מהשמיים זה יהיה פחות מלהיב
אנונימי
גם לי
לא מוזר
וסטיפס נחשב חחח
וסטיפס נחשב חחח
לא מוזר הכי טוב
שואל השאלה:
טוב תודה לכם
טוב תודה לכם
אנונימי
חח גם אני ככה ...אם אתה אוהב ככה אז קול
גם לי
גם לי ולא מוזר
באותו הנושא: