12 תשובות
מותר
הם פשוט מסווגים ולא אומרים את התפקיד שלהם
אנונימי
מותר פשוט לא להצטלם על מדים, כל עוד הם על אזרחי בלי סממנים צבאיים איך ידעו שזה הם?
לא -_-
(מישהו שאני מכירה)
תלוי איזו יחידה, אבל אני מכיר פה אפילו אנשים ביחידות מסווגות שאסור להם לשמור מספרי טלפון של חברי יחידתם בטלפון למקרה שיםרצו להם ויחשפו את שאר חברי היחידה.
אז כל שכן שאסור רשתות חברתיות (כנראה סטיפס יוצא מן הכלל, או שזה בסתר, איו לי מושג)
שואל השאלה:
למה שיגידו לך מה הם עושים??
אנונימית
אני לא יודע, אולי יש להם מעקב על המכשירים (אולי אפילו אפליקציה כלשהי). דיברתי פה עם מישהו מיחידה כזו מלפני זמן רב, לא ראיתי אותו כבר כמה חודשים, אז איו לי ממש איך לשאול אותו.
אסור לצלם תמונות על מדים/לפרסם באיזו יחידה את נמצאת
וכן יש מקומות שאפילו אומרים לא לכתוב את שם היחידה באיש קשר ששומרים
יש לי חבר שבשייטת 13 ומותר לו כל עוד הוא לא על מדים
מותר
בדרכ אסור להעלות שום דבר שמקשר אותם לצבא
אנונימית
תלוי ברמת הסיווג.
יכולה להגיד שהתפקיד שלי מוגדר כמסווג כעיקרון.
אם נגיד אתראיין לחדשות מחוייבת לטשטש פנים וכל זה.
אבל אני כולה סיווג 3.
יש סיווג 2 שזה יותר מסווג עם מגבלות יותר משמעותיות בנוגע לחשיפה אבל עדיין מותר רשתות חברתיות (נעולות לא פתוחות כי פשוט עדיף כי ממש מחפשים שאתה לא מעלה שום דבר שקשור לתפקיד שלך).
ואז רמת סיווג 1 שזה יותר שבכ ודברים כאלה ואז אין רשתות חברתיות.
בתור אחד שהיה ביחידה מיוחדת
מותר לנו פשוט אסור לעלות תמונות על מדים או תמונות המרמזות על היחידה (כמו מסיבת סוף מסלול)