15 תשובות
במידה ואתה מתקבל אתה חייב לשים בטופס 101 תעודת זהות וספח ככה שלשקר זה לא הצעד הכי חכם לעשות
והוצאת תז לפני 16 לא אפשרית
שואל השאלה:
זה כן אפשרי לקחו אותנו להוציא תז מהבית ספר אני עולה ליא
זה כן אפשרי לקחו אותנו להוציא תז מהבית ספר אני עולה ליא
זה לא אפשרי אחי
אם אתה לא רשום כ16 במערכת הארצית של משרד הפנים אתה לא רשאי להוציא תעודת זהות.
אם אתה לא רשום כ16 במערכת הארצית של משרד הפנים אתה לא רשאי להוציא תעודת זהות.
אם כתוב לך שהתאריך לידה שלך זה 1.10.2010
אז עד ה1.10.26 אתה לא יכול להוציא תז
אז עד ה1.10.26 אתה לא יכול להוציא תז
שואל השאלה:
יש לי אשכרה תז בתיק בטח שזה אפשרי
יש לי אשכרה תז בתיק בטח שזה אפשרי
אתה בטוח שזה תז ולא דרכון?
שואל השאלה:
כנראה זה שונה כשזה דרך בית ספר
כנראה זה שונה כשזה דרך בית ספר
חוק זה חוק, אתה לא יכול להוציא לפני גיל 16 שוב אני אגיד
שואל השאלה:
בטח שכן אני ממש עכשיו מחזיק את התעודת
זהות
בטח שכן אני ממש עכשיו מחזיק את התעודת
זהות
שואל השאלה:
לקחו את כל השכבה לפני איזה חצי שנה למשרדים וצילמו אותנו ולקחו מאיתנו את כל הפרטים
לקחו את כל השכבה לפני איזה חצי שנה למשרדים וצילמו אותנו ולקחו מאיתנו את כל הפרטים
אתה בטוח שאתה בן 15?
שואל השאלה:
מה זה הרייג'בייט הזה
מה זה הרייג'בייט הזה
אני שואל ברצינות כי זה לא הגיוני להוציא תז לפני גיל 16
תבדוק את זה בעצמך
תבדוק את זה בעצמך
שואל השאלה:
רשום שאפשר אפילו מגיל 14 עם אישור מסוים
רשום שאפשר אפילו מגיל 14 עם אישור מסוים
באותו הנושא: