5 תשובות
כי ככה זה בנות
אני מניחה שבכל מקום יש בנות שהן לא נחמדות, אבל אולי פשוט ממורמרות מהעבודה
זה בכל מקום ככה חחח
חיות בסרט מתנשאות כשיש עובדים חדשים או שמחפשים עבודה חדשה
אנונימי
שואל השאלה:
יש הן גם לא עונות אומרות שיחזירו ... למה אף פעם אני לא יכולה ליפול על גבר ... איכס
אנונימית
שואל השאלה:
יואו*
אנונימית