5 תשובות
טבעונית - מבחירה,
אלרגית - אין לך ברירה.
וזה לא נכון כמעט תמיד מתייחסים לטבעונים
אנונימי
כי יש הבדל בין כמעט ולמות ממשהו וישלחו אותך לבית חולים, וזה מסכן את החיים שלך.
מאשר משהו שהוא את לא באמת תמותי אם תאכלי אותו...

זה לאו דווקא כי הם מנסים להיות נחמדים, הרוב פשוט לא רוצים שיאשימו אותם שהם נתנו לך לאכול משהו שאת אלרגית אליו.
כי אנשים מעצבנים
סתם כי יש אנשים לא מכבדים בטירוף
אבל מבחינת מסעדות וכאלה לא ירצו שתמותי או משהו בגללם וגם יתבעו אותם אז הם יקחו את הבקשה שלך יותר ברצינות אם תגידי שאת אלרגית
שואל השאלה:
מה הקשר אם הייתי אלרגית אני לא אמות, אני אמות אם אני אוכל ואם אני אלרגית ואם טבעונית אין שום קשר